دستور عجیب یک استاندار به کارکنان ادارات

کدخبر: ۵۰۶۱۷۸
استاندار فارس از مدیران خواست در بکارگیری نیروهای جوان و گام دومی انقلاب جدیت و شجاعت به خرج داده و منتظر مرکز نمانند و تاکید کرد که مسئولان برای تضمین آینده کشور باید به جانشین پروری و کادر سازی بپردازند.
دستور عجیب یک استاندار به کارکنان ادارات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، استاندار فارس به سازمان‌ها و ادارات تا پایان تیرماه برای برطرف کردن مسائل مرتبط با حجاب و پوشش و رفع ایرادات احتمالی مهلت داد.

استاندار فارس از مدیران خواست در بکارگیری نیروهای جوان و گام دومی انقلاب جدیت و شجاعت به خرج داده و منتظر مرکز نمانند و تاکید کرد که مسئولان برای تضمین آینده کشور باید به جانشین پروری و کادر سازی بپردازند.

جنیفر لوپز و بن افلک در یکشنبه بازار لس‌انجلس+ تصاویر

محمدهادی ایمانیه شامگاه یکشنبه ١٢ تیر در جلسه شورای اداری استان فارس ضمن تاکید بر توجه حداکثری به بزرگداشت عید سعید غدیرخم، افزود: مدیران باید هرگونه که می‌توانند برای گرمیداشت این روز تلاش کرده و بزرگترین جشن‌ها را برگزار و تلاش کنند تا اقداماتی متناسب جایگاه امام علی(ع) و غدیر انجام شود.

او نسبت به برگزاری مراسم‌های جشن و آذین بندی و اهداء هدایا در ایام عید غدیر تاکید و از مدیران درخواست کرد که بخشی از مطالبات کارکنان خود را به هر طریق شب عید غدیر پرداخت کنند.

استاندار فارس تاکید کرد: یک روز قبل از عید غدیر مدیران باید در ادارات میز خدمت برگزار و تلاش کنند تا مشکلات مردم رفع شود تا حلاوت و شیرینی این مسئله به عنوان شیرینی غدیر در ذهن آنها ماندگار شود.

ایمانیه همچنین از مدیران خواست در اهدای هدایا از کتاب نهج البلاغه استفاده کنند و از مدیران کل نیز خواست برای فرزندان نوجوان و جوان کارمندان، هدایایی را در نظر بگیرند و در شب عید غدیر برای آنها ارسال کنند.

استاندار فارس به سازمان‌ها و ادارات هم تا پایان تیرماه برای برطرف کردن مسائل مرتبط با حجاب و پوشش و رفع ایرادات احتمالی مهلت داد و گفت: کسانی که نمی‌توانند در چارچوب حرکت کنند، بروند مرخصی بدون حقوق بگیرند تا زمانی که بتوانند به قوانین احترام بگذارند.

ایمانیه تاکید کرد: در بحث قوانین دینی برخوردهای غیرعقلانی و غیرمنطقی نداریم و هرچه در دین خدا گفته شده از سر دلسوزی برای مردم است و اگر تذکری هم داده می‌شود برای جلوگیری از تباهی‌هاست.

او از مدیرکل اموز اجتماعی حواست تا با همراهی شورای فرهنگ عمومی استان نهضت روخوانی قرآن را در ادارات استان اجرایی کند.

کارمندان دولت صاحبخانه خواهند شد؟/ طرح جایگزین افزایش حقوق ها - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

استاندار فارس از لزوم مبارزه جدی با ساخت و سازهای و باغشهرهای غیرمجاز و حفر چاه غیرمجاز هم سخن گفت و تصریح کرد: باید با اینگونه اقدامات به جد برخورد شده و همه چیز تحت کنترل باشد.

ایمانیه به بحث مبارزه با گرانفروشی و احتکار هم اشاره و عنوان کرد: با متخلفان و دانه درشت‌ها در این دو حوزه قاطعانه و بدون اغماض برخورد شود.

او از مدیران کل استان خواست در بکارگیری نیروهای جوان و گام دومی انقلاب جدیت و شجاعت به خرج داده و منتظر مرکز نمانند و برای تضمین آینده کشور باید به جانشین پروری و کادر سازی بپردازند.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه یکی از محورهای ارزیابی مدیران بکارگیری نیروهای گام دومی خواهد بود، گفت: بنا به نوچه پروری نداریم.مدیران باید روند کادر سازی را سرعت دهند، زیرا به زودی مدیران ادارات از نظر مقایسه شده و پس از ارزیابی انجام شده و چگونگی استفاده از نیروهای گام دومی، نتایج به صورت محرمانه به اطلاع آنها رسانده خواهد شد.

ایمانیه خواستار حضور مدیران کل در شهرستان‌های استان و سرکشی‌های مکرر شد و گفت: مدیران کل در بحث انتصاب مدیران شهرستانی با فرمانداران تعامل داشته باشند

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید