افت 6 میلیونی قیمت «دنا معمولی» در بازار

ریزش قیمت ها در بازار خودرو با سیگنال دلار +جدول

کدخبر: ۵۰۶۱۲۶
«دنا معمولی» امروز در بازار افت 6 میلیونی داشت و در میان پرتیراژهای ایران خودرو رکورد بیشترین افت قیمت را به خود اختصاص داد.
ریزش قیمت ها در بازار خودرو با سیگنال دلار +جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛‌ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز پنج خودرو افت قیمت داشتند و سه خودرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

افت یک تا 7 میلیونی قیمت خودرو +جدول

 

سیگنال کاهشی دلار به قیمت خودرو

کاهشی شدن نرخ دلار در بازار عمده دلیلی است که موجب شده تا بازار خودرو امروز روند کاهشی به خود گیرد. به گفته فعالان بازار خودرو امروز دلار در بازار افت قابل توجهی داشت و این امر موجب شد تا نرخ خودرو که در روزهای شکل افزایشی داشت امروز تغییر مسیر دهد و با این شرایط بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز افت یک تا 6 میلیون تومانی در بازار داشته باشند.

روند بازار خودرو این روزها از سردرگمی قیمتی حکایت دارد، سردرگمی که موجب شده تا خریداران را از این آشفته بازار دورتر کند.  

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا امروز «دنا معمولی» بیشترین افت قیمت در بازار پرتیراژهای ایران خودرو را به خود اختصاص داد و با افت 6 میلیونی قیمت آن در بازار به 395 میلیون تومان رسید. «رانا پلاس» هم با افت چهار میلیونی در بازار 304 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار تغییر قیمت نداشت و 510 میلیون تومان دست به دست شد.

قیمت دلار فریز شد/الاکلنگ قیمت سکه بین 2 کانال

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده سمند امروز «سمند LX» در بازار تغییر قیمت نداشت و 305 میلیون تومان قیمت خورد، اما «سمندLX با موتورEF7» هم افت 2 میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به 352 میلیون تومان رسید، «سمند سورن پلاس» هم امروز 355 میلیون تومان در بازار قیمت خورد و افت سه میلیونی قیمت را تجربه کرد.

با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت «پژو 207 دنده‌ای» در بازار امروز  399 میلیون قیمت خورد و تغییر قیمتی در بازار نداشت و «پژو 207 سقف شیشه ای» هم 405 میلیون تومانی شد و افتی یک میلیونی تومانی در بازار داشت.

ایران 13

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید