سیگنال عقب نشینی از سه بازار به تهران

قیمت دلار فریز شد/الاکلنگ قیمت سکه بین 2 کانال

کدخبر: ۵۰۶۱۰۱
اقتصادنیوز : از نظر معامله گران دلار امروز در کنار تزریق عرضه از سوی بازار ساز، سیگنال عقب نشینی از سه بازار به تهران مخابره شد.
قیمت دلار فریز شد/الاکلنگ قیمت سکه بین 2 کانال

 به گزارش اقتصادنیوز ؛  امروز دوشنبه ۱۳ تیر ماه بازار ارز و سکه در سرازیری قرار گرفت. از نظر معامله گران دلار امروز در کنار تزریق عرضه از سوی بازار ساز،  سیگنال عقب نشینی از سه بازار به تهران مخابره شد. 

سیگنال عقب نشینی از سه بازار به تهران

امروز  قیمت دلار در هرات یک کانال پایین آمد . دلار هرات امروز  820 تومان ارزان تر از دیروز معامله شد . از سوی دیگر روند کاهشی اسکناس آمریکایی در بازار سلیمانیه بیشتر از هرات بود. نرخ دلار در بازار سلیمانیه امروز 920 تومان از ارزش خود را از دست داد.

قیمت درهم نیز امروز  نزولی بود. نرخ حواله درهم امروز هم مسیر دلار تهران شد. 

قیمت دلار فریز شد

اگر چه دلار در بازار آزاد در سراشیبی قرارگرفته بود اما در بازار رسمی در گرمای هوای تهران قیمت دلارفریز شد. 

صرافی ملی و بازار متشکل ارزی هم  امروز یکبار قیمت جدید اعلام کردند و همین قیمت را تکرار کردند . قیمت دلار صرافی ملی امروز 27 هزار و 776 تومان بود. قیمت دلار متشکل هم 27 هزار و 638 تومان معامله شد. بنابراین بازار ساز در یک حرکت عجیب در بازار متشکل ارزی و صرافی ملی  به قیمت دلار فرمان ایست صادر کرده بود.

 الاکلنگ قیمت سکه بین دو کانال 

قیمت اونس طلا عصر امروز تقریبا 8 دلار کاهش پیدا کرد این فلز گران بهای جهانی عصر امروز در محدوده 1805 دلار مبادله شد . در بازار داخلی ایران هم عصر امروز قیمت طلا 18 عیار 1 میلیون و 404 هزار و 100 تومان بود.

بازار سکه هم امروز شاهد الاکلنگ  قیمت سکه بین دو کانال 14 میلیون و 15 میلیون تومان بود. قیمت سکه امروز برای ساعاتی در کانال 14 میلیون تومان معامله شد و تا 14 میلیون و 700 هزار تومان عقب نشینی کرد اما در نهایت عصر امروز در محدوده 15 میلیون و 350 هزار تومان معامله شد. این قیمت نسبت به دیروز 50 تومان بالا تر بود. 

حباب 2 میلیونی در بازار سکه 

حباب سکه با قیمت یاد شده بزرگتر شد در محدوده 16 درصد بود. ارزش ذاتی سکه هم در محدوده 13 میلیون و 194  هزار تومان بود. تفاوت ارزش ذاتی سکه وقیمت نقدی آن در بازار هم امروز بیش از 2 میلیون تومان بود.   

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید