اقدام عجیب دستگاه قضائی سوئد علیه حمید نوری!

کدخبر: ۵۰۶۱۱۱
در حالی که همسر و دختر حمید نوری درخواست ملاقات حضوری با وی را دارند، دستگاه قضائی سوئد در یک اقدام عجیب اعلام کرده به دلیل نبود اتاق مناسب، فعلاً امکان این ملاقات فراهم نیست.
اقدام عجیب دستگاه قضائی سوئد علیه حمید نوری!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، در حالی که ۲ سال و ۸ ماه از بازداشت حمید نوری توسط دستگاه قضائی سوئد می‌گذرد و روند دادگاه طولانی و ۹۲ جلسه‌ای او نیز ۲ ماه پیش به پایان رسیده، وی نه تنها همچنان در سلول انفرادی نگه داری می‌شود و به پزشک دسترسی ندارد، بلکه برای تماس یا ملاقات با خانواده خود نیز دچار محدودیت‌های شدیدی است.

قاضی پرونده حمید نوری در آخرین جلسه دادگاه تاکید کرده بود به موجب قانون، محدودیت‌های وی لغو می‌شود، اما نوری بعد از جلسه آخر دادگاه مجدداً به سلول انفرادی منتقل شد و تا ۴۰ روز پس از آن هم امکان هیچ تماس تلفنی با خانواده را نداشت.

در حال حاضر نیز در حالی که همسر و دختر حمید نوری از ۱۰ روز پیش در استکهلم به سر می‌برند و درخواست ملاقات حضوری با وی را دارند، دستگاه قضائی سوئد در یک اقدام عجیب اعلام کرده به دلیل نبود اتاق مناسب، فعلاً امکان این ملاقات فراهم نیست.

حمید نوری در طول ۶۰ روز گذشته تنها امکان ۲ تماس کوتاه، کنترل شده و با حضور مترجم را با خانواده خود داشته و روند فشار و محدودیت‌های وی، در آستانه صدور حکم دادگاه به طور محسوسی افزایش یافته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید