ترس و احتیاط در بازار سکه

پیش بینی قیمت سکه 30 خرداد از مسیر قیمت دلار

کدخبر: ۵۰۲۹۲۵
اقتصادنیوز: از نظر تحلیلگران فنی زمانی که اسکناس آمریکایی در حال عقب نشینی است و فلز گران بهای داخلی در حال پیشروی، ترس و احتیاط در بین معامله گران شکل می گیرد چرا که احتمال ترکیدن حباب وجود دارد.
پیش بینی قیمت سکه 30 خرداد از مسیر قیمت دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه روز گذشته تحت تاثیر دلار تقریبا ۳۵۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و در نیمه کانال 15 میلیون تومان معامله شد.

حباب چشمگیر در بازار سکه

روز گذشته فاصله ارزش ذاتی سکه و قیمت بازاری آن بالای ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود. حباب سکه هم در محدوده ۱۲ درصد بود. امری که برای سکه بازان چندان خوشایند نبود بنابراین کمتر در موقعیت خرید قرار گرفتند.

همچنین در اکوایران ببینید : مانور روس‌ها در جاده مخصوص؟

ترس و احتیاط در بازار سکه

از نظر تحلیلگران فنی زمانی که اسکناس آمریکایی در حال عقب نشینی است و فلز گران بهای داخلی در حال پیشروی، ترس و احتیاط در بین معامله گران شکل می گیرد چرا که احتمال ترکیدن حباب وجود دارد.

امیدواری سکه بازان به دلار

عده ای  از تحلیگران معتقد بودند در شرایط فعلی سکه بازان امیدوارند که تقاضا از بازار دلار وارد بازار سکه شود. این دسته از معامله گران  به دلیل محدودیت های بازار ارز، حباب سکه را چندان غیرعادی تلقی نمی کنند.

پیش بینی قیمت سکه از مسیر دلار

به باور فعالان بازار  در صورتی که نرخ دلار رشد کند احتمال افرایش قیمت سکه هم وجود دارد اما  اگر دلار به سمت عقب حرکت کند احتمال کاهش قیمت سکه تا محدوده ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان وجود دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید