رصد بازار خودروهای داخلی؛

شناسایی عامل اصلی ایست بازار خودرو + جدول قیمت

کدخبر: ۵۰۱۳۰۸
اقتصادنیوز: امروز 22 خرداد 1401 نوسانات نرخ ارز و سکه بازار خودرو را نیز تحت تاثیر قرار داد این نوسانات موجب شد تا بازار خودرو خلاف جهت این بازارها است قیمتی داشته باشد.
شناسایی عامل اصلی ایست بازار خودرو + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز بازارها گوش‌به زنگ اخرین تحولات قیمت ارز وطلا بودند، روندی که بسیاری تصور می کردند در بازار خودرو نیز اثر خواهد گذاشت، اما برخلاف تصورات امروز بازار خودرو درجا زد و بدون تغییر در بازار عرضه شد. 

در همین حال شرایط حاکم موجب شده تا خریداران نیز تمایلی برای ورود به بازار نداشته باشند، عاملی که موجب شد تا بازار امروز تغییر قیمت نداشته باشد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده سمند امروز بدون تغییر در بازار عرضه شود. براساس ارزیابی ها «سمند LX با موتورEF7» در بازار 347 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «سمندLX» هم در بازار 302 میلیون تومان قیمت خورد، از سوی دیگر «سمند سورن پلاس» هم در بازار 355 میلیون تومان دست به دست شد.

ارزیابی ها نشان دهنده آن است که «دنا معمولی» هم  امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار 400 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم 508 میلیون تومانی باقی ماند.

اما «رانا پلاس» امروز ثبات قیمت داشت و 307 میلیون تومان در بازار عرضه شد. 

اما قیمت خانواده 207 «پژو 207 دنده‌ای» هم بدون تغییر 405 میلیون تومانی شد و محصول دیگر این خانواه یعنی «پژو 207 سقف شیشه ای» با ثبات قیمت همچون روز گذشته 412 میلیون به فروش رسید.

ایران 22

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید