سقوط بیت کوین به زیر مرز 30 هزار دلاری

ثبت رکورد جدید اتریوم در ضرر رسانی به سرمایه گذاران

کدخبر: ۵۰۰۱۶۹
اقتصادنیوز : صاحبان رمزارز بیت کوین هرچه دیروز سود کرده بودند را امروز از دست دادند. قیمت این رمزارز با افت حدود 5.5 درصدی دوباره به کمتر از 30 هزار دلار رسیده است.
ثبت رکورد جدید اتریوم در ضرر رسانی به سرمایه گذاران

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین هم اکنون در قیمت حدود 29600 دلار معامله می شود و نسبت به روز گذشته بیش از 5.5 درصد افت داشته است. ارزش معاملات البته بالا بوده و به 35 میلیارد دلار رسیده. ارزش بازار بیت کوین هم 563 میلیارد دلار است.

افت اخیر بیت کوین این نگرانی را ایجاد کرده که آیا مجددا قرار است ارز اول بازار با یک افت شدید مواجه شود؟

پس از اینکه قیمت به بالای 31 هزار دلار رسیده بود، این امیدواری ایجاد شد که فاز نزولی بیت کوین به پایان رسیده و قیمت وارد یک فاز صعودی شده باشد. اما حالا دوباره نگرانی ها بابت قیمت بیت کوین افزایش یافته است. البته فعلا با همین یک افت امروز نمی توان با قطعیت گفت که بیت کوین دوباره قرار است مسیر نزولی خود را ادامه دهد.

رکورد جدید اتریوم در ضرر رساندن به سرمایه گذاران

اتریوم هم امروز بیش از 7 درصد افت کرده و با قیمت حدود 1760 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی اتریوم به منفی 10 درصد رسیده است.

امروز گلسنود به عنوان یکی از مراجع آماری بازار ارزهای دیجیتال گزارش داد که میانگین هفت روزه تعداد آدرس های در ضرر اتریوم سقف جدیدی را ثبت کرده و به عدد 35 میلیون و 300 هزار رسیده است.

اتریوم در 24 ساعت گذشته حدود 20 میلیارد دلار معامله شده و ارزش بازار آن هم اکنون 213 میلیارد دلار است.

سقوط 13 درصدی آوالانچ

در شرایطی که بیت کوین افت شدیدی داشته، امروز تنها یک ارز در فهرست 50 ارز برتر بازار رشد کرده و مابقی ارزها منفی هستند. به جز لئو که 4 درصد افزایش قیمت داشته، مابقی ارزهای این فهرست با افت مواجه شده اند و افت تعدادی از آن ها هم هیجانی و شدید است.

آوالانچ با سقوط 13 درصدی بزرگ ترین افت امروز را داشته و پس از آن اینترنت کامپیوتر قرار دارد که 12 درصد افت کرده است.

اکسی اینفینیتی، تتا نتورک و سولانا هم نمادهایی هستند که افت 11 درصدی داشته اند.

در مقیاس هفتگی هم اکسی اینفینیتی با افت 20 درصدی بیشترین کاهش قیمت را در فهرست 50 ارز برتر بازار به نام خود ثبت کرده و پس از آن الروند قرار دارد که 17 درصد از قیمت آن در یک هفته کاسته شده است.

رشد مجدد ارزش معاملات

امروز ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت بیش از 5 درصدی به رقم 1.22 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات اما رشد 26 درصدی داشته و در 24 ساعت گذشته بیش از 79 میلیارد دلار معامله در بازار انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای بیش از 6 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 68 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

دامیننس بیت کوین هم که نشان دهنده ارزش بیت کوین در مقابل سایر ارزهای دیجیتال است در عدد 46.29 درصد قرار دارد. این رقم چند روز قبل 47 درصد بود و البته ناگفته نماند که یکی دو ماه قبل در حدود 42 درصد قرار داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید