رشد مجدد ارزش بازار و ارزش معاملات

خبر منفی برای اتریوم/ورود بیت کوین به کانال 31000 دلاری

کدخبر: ۴۹۸۸۷۰
اقتصادنیوز : بازار رمز ارزها دوباره وضعیت خوبی پیدا کرده و قیمت ها در حال بازگشت به بالا هستند. البته هنوز فاصله همه ارزها با سقف قیمتی، بسیار زیاد است.
خبر منفی برای اتریوم/ورود  بیت کوین به کانال 31000 دلاری

به گزارش اقتصادنیوز ؛ امروز هم رمز ارزها مثبت هستند و اکثر آن ها با رشد قیمت مواجه شده اند. بیت کوین به عنوان لیدر بازار، با رشد حدود 3 درصدی نسبت به دیروز، به بالای 31000 دلار بازگشته و هم اکنون در حدود قیمت 31500 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین هم به مثبت 7 درصد رسیده است.

نکته مهم، رشد ارزش معاملات است که ارزش معاملات بیت کوین به عدد 37 میلیارد دلار رسیده و این نشانه خوبی برای ادامه روند صعودی محسوب می شود. ارزش بازار بیت کوین هم پس از چندین روز به بالای 600 میلیارد دلار بازگشت.

خبری منفی درباره اتریوم

اتریوم هم امروز مثبت است. این آلت کوین با رشد حدود 3 درصدی در حدود قیمت 1960 دلار معامله می شود.

در شبانه روز گذشته 18 میلیارد دلار اتریوم معامله شده و در حال حاضر ارزش بازار این ارز به 237 میلیارد دلار رسیده است. بازدهی هفتگی بیت کوین هم سرانجام به صفر رسید و از محدوده منفی خارج شد.

البته با وجود رشد امروز اتریوم، خبری منفی درباره آن منتشر شده که بازار را با ترس مواجه کرده است.

دیروز یکی از آدرس های اتریوم حدود 32000 اتریوم معادل ۶۰ میلیون دلار را به یک صرافی منتقل کرده که گمانه زنی شده این آدرس مرتبط با صندوق سرمایه گذاری تری ارو کپیتال باشد. چنانچه این صندوق قصد عرضه اتریوم های خود را داشته باشد می تواند این ارز را با یک فشار فروش جدید مواجه کند و باعث کاهش قیمت آن شود.

جهش 25 درصدی کاردانو و اکسی اینفینیتی

امروز آلت کوین ها وضعیت خوبی دارند. با اینکه در فهرست 50 ارز برتر بازار تعدادی از آلت کوین ها منفی هستند اما اکثریت آن ها رشد قیمت داشته اند و قیمت تعدادی از آن ها هم به طور هیجانی بالا رفته است.

کاردانو و اکسی اینفینیتی امروز جهش قیمت 25 درصدی داشتند که بازار را شگفت زده کرده اند. Aave هم 13 درصد رشد کرده و پس از آن می توان به نیر پروتکل و اینترنت کامپیوتر اشاره کرد که به ترتیب 9 و 8 درصد رشد قیمت داشته اند.

در میان نمادهای منفی هم الروند و تزوس با کاهش حدود 3 درصدی، بیشترین افت قیمت را نمایش می دهند. اینکه امروز برخلاف روز گذشته تعداد قابل توجهی از آلت کوین ها با کاهش قیمت مواجه شده اند نیز موضوعی مهم به شمار می رود چراکه معمولا با رشد بیت کوین، آلت کوین ها هم رشد می کنند اما این بار چنین اتفاقی رخ نداده است. همین موضوع باعث شده دامیننس بیت کوین که نسبت ارزش بیت کوین در برابر سایر نمادها را نشان می دهد، به عدد 46 درصد برسد که سطح بالایی محسوب می شود.

رشد مجدد ارزش بازار و ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد امروز نمادها 2.5 درصد افزایش یافته و به عدد 1.31 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم مجددا رشد خوبی داشته و با 35 درصد افزایش به عدد 92 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای حدود 8 میلیارد دلار بوده و 80 میلیارد دلار هم در استیبل کوین ها معامله شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید