۸۰ هزار شغل توسط شرکت کره‌ای ایجاد می شود

هدف از سرمایه گذاری 356 میلیارد دلاری سامسونگ

کدخبر: ۴۹۸۶۶۵
سامسونگ قصد دارد با سرمایه گذاری ۳۵۶ میلیارد دلاری ۸۰ هزار شغل جدید ایجاد کند.
هدف از سرمایه گذاری 356 میلیارد دلاری سامسونگ

براساس گزارش اقتصادنیوز، سامسونگ اخیرا طرحی را برای سرمایه گذاری بیش از ۳۵۰ میلیارد دلاری در کسب و کار خود و ایجاد ده ها هزار شغل جدید طی پنج سال آینده ارائه کرد.

علیرغم شرایط نامطمئن اقتصادی که به دلیل مشکلات طولانی مدت زنجیره تامین و جنگ در اوکراین تشدید شده است، این شرکت کره جنوبی اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۶، ۴۵۰ تریلیون وون (۳۵۶ میلیارد دلار) سرمایه گذاری خواهد کرد.

این سرمایه گذاری ها عمدتاً در مشاغل اصلی مانند تولید تراشه و بیوداروها خواهد بود. این میزان سرمایه گذاری نشان دهنده جهش 30 درصدی نسبت به هزینه هایی است که در دوره پنج ساله گذشته هزینه کرده است.

بخش عمده ای از سرمایه گذاری - ۳۶۰ تریلیون وون کره (۲۸۵ میلیارد دلار) - در کره جنوبی سرمایه گذاری خواهد شد. این طرح مشخص نکرده است که بقیه بودجه به کجا اختصاص خواهد یافت.

این گروه همچنین در حال شروع به استخدام نیروهای جدید است و تا سال ۲۰۲۶، ۸۰هزار شغل جدید ایجاد خواهد کرد، یا حدود ۱۶هزار موقعیت در سال.

پیش از این، هدف این گروه ایجاد ۴۰هزار شغل از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ بود.

انتظار می رود بیشتر مشاغل در کره جنوبی باشد. اما این غول فناوری همچنین دارای مراکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان از جمله در بریتانیا، ایالات متحده، کانادا و فیلیپین است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید