حال و هوای بازار ارز، سکه و طلا؛

کاهش همزمان قیمت دلار و سکه /رشد محدود طلا

کدخبر: ۴۹۷۶۲۲
اقتصادنیوز: بازار ارز و طلا امروز چهارشنبه 4 خرداد ماه شاهد کاهش همزمان قیمت دلار متشکل و قیمت سکه بود اما در مقابل قیمت طلا رشد محدودی را ثبت کرد.
کاهش همزمان قیمت دلار و سکه /رشد محدود طلا

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت اونس طلا در بازار امروز 4 خرداد ماه نزدیک به 12 دلار پایین آمد و برروی 1854 دلار ایستاد. از طرفی هم اسکناس آمریکایی مرز مقاومتی را از دست داد و به تبع آن قیمت سکه در ایران عقب نشینی کرد و قیمت طلا 18 عیار رشد محدودی را ثبت کرد. 

قیمت طلا 18 عیار در زمان نوشتن این گزارش در محدوده 1میلیون و 381 هزار تومان معامله شد که نسبت به دیروز 200 تومان بالاتر بود. بازار سکه هم  در ابتدای معاملات نقدی امروز تقریبا 70 هزار تومان گران شد و به سمت مرز مقاومتی حرکت کرد اما مدت زیادی طول نکشید که سکه آرایش نزولی به خود گرفت.

قیمت فلز گران بهای داخلی عصر امروز ریزش کرد و با 40 هزار تومان کاهش نسبت به روز سه شنبه به قیمت 14 میلیون و 350 هزار تومان به فروش رسید. 

 قیمت دلار متشکل کاهش یافت

نرخ دلار متشکل در شروع معاملات نقدی امروز 25 هزار و 797  تومان بود که نسبت به دیروز 77 تومان رشد را نشان می دهد. در ادامه  معاملات دلار متشکل به بالای 25 هزار و 800 تومان رسید اما در ظهر امروز نرخ دلار متشکل 25 هزار و 680 تومان بود که نسبت به دیروز  40 تومان افت کرده بود. اسکناس آمریکایی عصر امروز در بازار متشکل به قیمت 25 هزار و 693 تومان مبادله شد که نسبت به روز قبل 27 تومان پایین تر بود. 

رشد محدود دلار در صرافی ملی 

صرافی ملی هم در نیمه اول معاملات نقدی امروز قیمت فروش دلار را تا نزدیک کانال 26 هزار تومان افزایش داد اما ظهر امروز از سرعت رشد آن کاسته شد و نرخ دلار  از مرز 26 هزار تومان فاصله گرفت. قیمت فروش  دلار عصر امروز 25 هزار و 818 تومان بود که در مقایسه با دیروز اندکی بالاتر بود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید