شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مدارس
وزیر آموزش و پرورش:

بازگشت طرح تغذیه رایگان به مدارس از نیمه دوم سال 1401

کدخبر: 496440
اقتصادنیوز: یوسف نوری، وزیر آموزش پرورش گفت: اجرای طرح تغذیه رایگان در مدارس از اول مهر آینده و با شروع سال تحصیلی اجرا خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، وزیر آموزش و پرورش از بازگشت طرح تغذیه رایگان به مدارس خبر داد و گفت: از اول مهرماه و با شروع سال تحصیلی این طرح اجرا خواهد شد.

یوسف نوری ظهر جمعه در دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران، معتمدان و اقشار مختلف مردم بوکان اظهار داشت: اجرای طرح تغذیه رایگان در مدارس از اول مهر آینده و با شروع سال تحصیلی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه: ۲ هزار و ۱۰۰ مکان ورزشی درون مدرسه‌ای در آینده نزدیک در مناطق مختلف کشور احداث می‌شود، افزود: از این تعداد امکان ورزشی درون مدرسه‌ای در این دولت به همه مدارس کشور اختصاص داده شده که به نوبه خود یک انقلاب مهم در این حوزه است که بودجه احداث آنها نیز اختصاص پیدا کرده است.

وی در خصوص اولین اقدام دولت هنگامی که شروع به کار کرد، گفت: مبارزه جدی با ویروس کرونا بود که البته این مهم را از دو جهت کاهش مرگ و میر و ساخت واکسن پیگیری شد که این مهم برگه زرین تاریخ انقلاب و دولت مردمی آقای رئیسی بود.

نوری اضافه کرد: عدالت محوری یکی دیگر از اقدامات دولت سیزدهم بود که برجسته‌ترین این عدالت حضور در میان مردم و سخن با توده‌های مردم در نقاط مختلف کشور بود.

وی یادآور شد: شفافیت یکی دیگر از کارهای مهم دولت بود که اکنون به راحتی برای هر مجوزی بدون کوچک‌ترین مشکلی می‌توان اقدام کرد.

 

رتبه بندی معلمان اجرا می‌شود

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: رتبه بندی معلمان دیگر کار مهم دولت بود که ۱۰ سال در بروکراسی اداری معطل مانده بود که این مهم الان تصویب شده و قطعاً در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد اجرای فنی آن خواهیم بود و از شهریور ۱۴۰۰ نیز در فیش حقوقی فرهنگیان اعمال خواهد شد.

وی تاکید کرد: رسانه‌های ضد انقلاب طی ماه‌های گذشته بیشترین حجم خبری خود را به مساله رتبه بندی معلمان آن هم به دروغ اختصاص دادند که خوشبختانه جامعه فرهنگیان کشور پاسخی به این دروغ پراکنی‌ها نشان ندادند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: اعمال رتبه بندی معلمان شروع شده و در ماه‌های آینده نیز فرهنگیان کشور خبرهای بسیار خوبی در حوزه بیمه طلایی خواهند شنید.