خلاصه معاملات هفتگی بورس

شناسایی نمادهای پُرمعامله بورس در آخرین هفته اردیبهشت 1401

کدخبر: ۴۹۶۱۳۳
اقتصادنیوز: در آخرین هفته‌ کاری اردیبهشت 1401 میانگین ارزش معاملات خرد نسبت به هفته پیش افزایش یافت.
شناسایی نمادهای پُرمعامله بورس در آخرین هفته اردیبهشت 1401

به گزارش اقتصادنیوز ، در هفته اخیر شاهد افزایش ارزش معاملات خرد بورس بودیم. میانگین ارزش معاملات خرد بورس 7 هزار و 486 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 6 هزار و 539 میلیاردی هفته پیشین، رشد 14 درصدی داشته است. 

در 5 روز کاری هفته اخیر کمترین رقم ارزش معاملات خرد به روز چهارشنبه برمی‌گردد که ارزش معاملات خرد 5 هزار و 780 میلیارد تومان بود و بیشترین رقم هفته نیز در روز یکشنبه ثبت شد که به رقم 8 هزار و 601 میلیارد تومان بالغ شد. 

جدول معاملات  

در این هفته شستا در کنار نمادهای خودرویی صدرنشین جدول معاملات بودند. شستا به استثنای یک روز در باقی روزهای هفته بیشترین حجم معاملات بازار سهام را داشت. روز یکشنبه نیز نماد خگستر بیشترین حجم معاملات را داشت.

روز شنبه نمادهای خودرو، شستا، شبریز و شبندر بیشترین ارزش معاملات بازار را داشتند و شستا، خودرو و ملت بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند. روز یکشنبه نیز خساپا، سیمرغ، خگستر، شپنا و خودرو بیشترین ارزش معاملات و خساپا، شستا و خودرو بیشترین حجم معاملات را داشتند.

در روز دوشنبه خگستر در صدر جدول ارزش معاملات بود و فملی و فولاد در رتبه‌های بعدی بودند. در جدول حجم معاملات نیز شستا، خپارس و خساپا در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند. 

روز سه‌شنبه شستا بیشترین ارزش معاملات و بیشترین حجم معاملات را داشت و روز چهارشنبه بیشترین ارزش معاملات به خگستار، شپنا و آسیاتک اختصاص داشت. در آخرین روز کاری هفته شستا، خگستر و خساپا بیشترین حجم معاملات بازار سهام را داشتند.

بورس

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید