افت 1.5 درصدی ارزش بازار رمزارزها

منتظر اتریوم 420 دلاری باشیم؟

کدخبر: ۴۹۶۱۳۲
اقتصادنیوز : نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال محدود شده و بیت کوین در حدود قیمت 30 هزار دلار معامله می شود. اتریوم هم در نزدیکی 2000 دلار قیمت می خورد.
منتظر اتریوم 420 دلاری باشیم؟

به گزاارش اقتصادنیوز ؛‌ بیت کوین با کاهش قیمت حدود 2 درصدی نسبت به روز گذشته، در حدود قیمت 29900 دلار معامله می شود و بازدهی هفتگی آن هم منفی 5.5 درصد است. ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 30 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 570 میلیارد دلار است.

تبعات افت اخیر رمزارزها

پس از افت اخیر رمز ارزها، جدیت کشورها برای رسیدگی به معاملات این بازار بیشتر شده و اخیرا هم کشورهای عضو گروه 7 اعلام کرده اند درباره نظارت جهانی بر ارزهای دیجیتال گفت و گو خواهند کرد.

رئیس بانک مرکزی فرانسه گفته که نوسانات اخیر بازار ارزهای دیجیتال، زنگ هشداری برای همه کشورها بوده است و به همین دلیل کشورهای عضو گروه 7 به دنبال نظارت بیشتر بر این بازار هستند.

البته افت اخیر رمزارزها فقط سران کشورها را حساس نکرده، بلکه باعث ایجاد تغییراتی در سیاست های کلان شرکت های مربوط به این حوزه نیز شده است. صرافی کوین بیس که قصد داشت تعداد نیروهای استخدامی خود را از 3700 نفر به بیش از 10 هزار نفر افزایش دهد، اعلام کرده جذب نفرات جدید را آهسته تر انجام می دهد چراکه این صرافی باید اهداف تجاری خود را دوباره ارزیابی کند.

منتظر اتریوم 420 دلاری باشیم؟

اتریوم هم امروز دو درصد افت کرده و در حدود قیمت 2040 دلار معامله می شود. ارزش معاملات ارز دوم بازار، طی شبانه روز گذشته بیش از 17 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم به 246 میلیارد دلار رسیده است.

اتریوم که در ریزش اخیر بازار تا قیمت 1748 دلار نیز سقوط کرده بود، فعلا بخشی از این افت را جبران کرده اما اظهارات اخیر یک تحلیلگر، ترس حاکم بر معاملات این ارز را بیشتر کرده است.

جان راک، تحلیلگر بلومبرگ اعلام کرده که ممکن است اتریوم از همین نقطه فعلی، 80 درصد دیگر هم سقوط کند و به قیمت 420 دلار برسد.

عملکرد خوب زی کش در هفته بد رمزارزها

امروز اکثر آلت کوین ها منفی هستند اما تعداد کمی از آن ها هم رشد کرده اند. در فهرست 50 ارز برتر بازار، Klaytn با رشد 5 درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشته. KuCoin Token هم 4 درصد رشد کرده است.

در میان نمادهای منفی، میکر با افت 7 درصدی بیشترین کاهش قیمت امروز را ثبت کرده است. پولکادات هم 6 درصد کاهش قیمت داشته و رتبه دوم را دارد.

در مقیاس هفتگی زی کش با رشد 18 درصدی عملکردی عالی در هفته بد رمزارزها از خود به جا گذاشته است. دسنترالند و ایپ کوین هم با رشد حدود 10 درصدی، وضعیت خوبی داشته اند.

افت 1.5 درصدی ارزش بازار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت 1.5 درصدی به عدد 1.29 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 79 میلیارد دلار ثبت شده است.

معادل 7 میلیارد دلار معامله در بخش دیفای انجام شده و استیبل کوین ها هم 69 میلیارد دلار معامله شده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید