بازار افت می کند، STEPN و ApeCoin رشد!

پیش بینی اتریوم 35 هزار دلاری در روزهای بد بازار

کدخبر: ۴۹۲۰۹۶
اقتصادنیوز : بیت کوین دوباره به کانال 38 هزار دلار بازگشت. STEPN و ApeCoin استثنائات این روزها هستند!
پیش بینی اتریوم 35 هزار دلاری در روزهای بد بازار

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین مجددا به کانال 38 هزار دلار بازگشته است. اتریوم هم در کانال 2800 دلار معامله می شود. آلت کوین ها هم وضعیت خوبی ندارند.

بیت کوین پس از یک تلاش نافرجام برای وارد شدن به روند صعودی، دوباره از کانال 40 هزار دلار به کانال 38 هزار دلار بازگشته و هم اکنون با افت یک درصدی، حوالی قیمت 38600 دلار معامله می شود.

ارز اول بازار با ارزش بازار 734 میلیارد دلاری، طی شبانه روز گذشته بیش از 28 میلیارد دلار معامله شده است.

از آخرین روزهای ماه مارچ که قیمت تا حدود 48000 دلار بالا رفت، تا به الان هر بار قیمت سقف های پایین تر و کف های پایین تر ساخته و این از نظر تحلیلگران تکنیکال تنها یک معنا دارد؛ روند نزولی.

در این روند نزولی، بارها پیش آمده که قیمت به طور ناگهانی جهش کرده و دو سه هزار دلار بالا رفته، اما خیلی زود این رشد قیمت ها از دست رفته و دوباره خرس ها بازار را در کنترل خود گرفته اند.

پیش بینی اتریوم 35 هزار دلاری در روزهای بد بازار

اتریوم هم همین وضعیت را دارد. با ساختن سقف ها و کف های پایین تر، ارز دوم بازار وارد یک روند نزولی شده که ارزش بازار آن را به 341 میلیارد دلار رسانده است. ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته بیش از 17 میلیارد دلار بوده و با 1.5 درصد افت، حوالی قیمت 2830 دلار معامله می شود.

رئیس بخش تحقیقات ارزهای دیجیتال استاندارد چارتد به عنوان یکی از غول های بانکداری بریتانیا اخیرا پیش بینی کرده که اتریوم هنوز قابلیت رسیدن به هدف 35 هزار دلار را دارد. البته او سال گذشته هم پیش بینی کرده بود که بیت کوین اوایل سال 2022 به 100 هزار دلار می رسد اما این پیش بینی اشتباه از آب درآمد.

بازار افت می کند، STEPN و ApeCoin رشد!

با افت بیت کوین، آلت کوین ها هم وضعیت خوبی ندارند. به جزو STEPN که رشد حدود 7 درصدی داشته و ApeCoin که دو درصد قیمت آن بالا رفته، مابقی آلت کوین های موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار با کاهش قیمت مواجه شده اند.

در میان آلت کوین های منفی، وضعیت فانتوم از همه بدتر است که سقوط 14 درصدی داشته. ترون با افت 8 درصدی در رده بعدی است. الروند و Cosmos هم در رده های بعدی ایستاده اند.

در مقیاس هفتگی ApeCoin با رشد 44 درصدی عملکردی عالی داشته و تا جایگاه 22 برترین ارزها هم بالا آمده است. STEPN هم طی یک هفته 13 درصد رشد کرده و با توجه به افت سایر ارزها، به رده 43 برترین ارزها رسیده است.

در میان نمادهای منفی هم نیر پروتکل و فانتوم با افت 27 درصدی در یک هفته، ضعیف ترین عملکرد را داشته اند. اکسی اینفینیتی هم 25 درصد کاهش قیمت داشته است.

ارزش بازار در مسیر نزول

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت 1.2 درصدی به عدد 1.76 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم طی شبانه روز گذشته کاهش داشته و عدد 87 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای 9 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 74 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید