نوسان قیمت درهم بالای محدوده مهم

ریزش قیمت دلار در روز صعود سکه

کدخبر: ۴۸۹۰۱۷
اقتصادنیوز: قیمت دلار امروز ریزش کرد اما بازار سکه شاهد صعود قیمت سکه بود.
ریزش قیمت دلار در روز صعود سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران در شروع معاملات این هفته شاهد قدرت گرفتن معامله گران کاهشی بود. قیمت دلار امروز یک قدم دیگر عقب نشینی کرد و با 27 هزار و 550 تومان مبادله شد که نسبت به روز پنجشنبه گذشته 100 تومان پایین رفته بود. اسکناس آمریکایی در نیمه روز به 27 هزار و 600 تومان رسید.

در اکوایران ببینید : طرح صیانت؛ قتل اینترنت یا پاکسازی فضای مجازی؟

معامله گران بازار ارز تهران معتقدند در صورتی که قیمت دلار  در محدوده یاد شده تثبیت شود احتمال رسیدن آن به 27 هزار و 800 تومان وجود دارد اما در غیر این صورت دلار به سمت 27 هزار و 300 تومان حرکت خواهد کرد. 

در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار  نوسان محدودی را ثبت کرد و  با 7 تومان رشد بر روی 25 هزارو 248 تومان قرار گرفت. 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی 

صرافی ملی امروز  قیمت جدید خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس نرخ خرید دلار امروز 25 هزار و 165 تومان و نرخ فروش آن 25 هزار و 418 تومان بود. همچنین براساس نرخ اعلامی این صرافی قیمت خرید یورو 28 هزار و 357 تومان و قیمت فروش آن 28 هزار 642 تومان بود.

نوسان قیمت درهم بالای محدوده مهم

نرخ حواله درهم امروز نوسان محدودی ر تجربه کرد . قیمت درهم امروز 10 تومان از روز پنجشنبه گذشته بالاتر رفت و با 7 هزار و 520 تومان مبادله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد 27 هزار و 620  تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار  تفاوت زیادی ندارد. 

قیمت سکه بالا رفت

قیمت طلا و قیمت سکه در ایران امروز با پیام نزولی نرخ دلار پایین رفت. قیمت طلا امروز به 1 میلیون و 300 هزار و 900 تومان معامله شد که در مقایسه با روز پنجشنبه گذشته 5 هزار و 300 تومان ارزان تر بود. 

بازار سکه هم امروز شاهد افت و خیز قیمت سکه بود. فلز گران بهای داخلی در ابتدای معاملات نقدی امروز 60 تومان ارزان شد اما در نیمه روز به بر مدار صعود قرار گرفت. قیمت سکه در نیمه معاملات نقدی امروز 13 میلیون و 155 هزار تومان بود که نسبت به دو روز پیش 35 هزار تومان افزایش را نشان می دهد. 

معامله گران در بلاتکلیفی مذاکرات وین 

در بازار ارز  و در میان معامله گران دلار امروز هم مذاکرات برجام برجسته بود. لورا روزن در مقاله‌ای به نقل از منابع دیپلماتیک خود گفته است "انتظار می‌رفت ایالات متحده در روزهای اخیر یک پیشنهاد متقابل به ایران ارسال کند، اما هنوز این اتفاق نیفتاده تا احتمالا راهی برای غلبه بر مشکل نهایی در پیش‌نویسی توافق که اساسا محتوایی متفاوت از پیشنهاد اخیر ایران دارد، پیدا شود".

روز گذشته خبر احتمال آزادسازی ارزهای بلوکه شده تکذیب شد. معامله گران تصور می کردند که با  تکذیب این خبر قیمت دلار بار دیگر صعودی شود. اما به نظر می رسد با چالش ایران و امریکا بر سر پیشنهادات جدید معامله گران در حالت انتظار به سر می برند تا مسیر حرکتی خود را تعیین کنند. 

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید