شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#قالیباف

انتصاب جدید محمدباقر قالیباف

کدخبر: 488229
محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در حکمی کاظم شافعی را به عنوان مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رییس مجلس شورای اسلامی، مدیر کل بین‌الملل مجلس را منصوب کرد.

در متن حکم رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به کاظم شافعی آمده است: نظر به تعهد دینی و انقلابی، تخصصی و تجارب شما در حوزه روابط بین‌الملل و سیاست خارجی و به پیشنهاد رییس حوزه ریاست، جنابعالی را به عنوان مدیرکل بین‌الملل مجلس شورای اسلامی منصوب می‌کنم.

قالیباف تصریح کرد: انتظار می‌رود مطالعه، برنامه‌ریزی و اهتمام به امور بین‌الملل براساس خط مشی‌های صادره و در چارچوب سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در این حوزه، شامل تولید محتوا، هماهنگی و تمهیدات لازم مرتبط با گروه‌های دوستی، مجامع پارلمانی و ماموریت‌های خارجی نمایندگان و امثال آن، با رویکرد تحولی و تاکید بر کارآمدسازی، شفاف سازی، هوشمندسازی و مردمی سازی، وجهه همت شما باشد.

انتصاب جدید در مجلس/ قالیباف یک حکم صادر کرد

وی خاطرنشان کرد: امید است با استعانت از خداوند متعال، عنایت حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.

رییس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: لازم به ذکر است که کاظم شافعی پیش از این سفیر ایران در اسلوونی و ریاست اداره مرزی در معاونت حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه را برعهده داشته است.