شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#قیمت
رصد بازار خودروهای داخلی؛

ایست سایپایی‌ها یک روز پس از رسیدن مدل‌های جدید + جدول قیمت

کدخبر: 487798
اقتصادنیوز: امروز 21 فروردین 1401 یک روز پس از عرضه محصولات سایپا با مدل 1401 در بازار و رشد قیمت محصولات این شرکت، سایپایی ها بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است در روزی که نرخ دلار به روند افزایشی خود ادامه داد امروز خودرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شد. فعالان بازار خودرو معتقدند رشد قیمت روز گذشته موجب شد تا امروز شاهد ایجاد ثبات در بازار باشیم. ابهام در سرنوشت برجام از دیگر دلایلی است که موجب شد تا امروز سایپایی ها در کنار ایران خودرویی ها در بازار تغییر قیمت نداشته باشند.

از سوی دیگر روند رو به بالای قیمت پرتیراژهای ایران خودرو امروز در حالی رقم خورد که هنوز خریداران با بازار خودرو آشتی نکرده اند، در این خصوص فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد. 

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز محصولات سایپا در بازار و پس از عرضه خودروهای مدل 1401 بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

با ارزیابی بازار می توان گفت امروز «شاهین» در بازار تغییر قیمت نداشت و 344 میلیون تومان قیمت گذاری شد. خانواده تیبا مدل 1401 امروز نیز امروز پس از رشد 5 میلیونی که روز گذشته ثبت کرد امروز بدون تغییر در بازار  قیمت خوردند. براین اساس ارزیابی بازار خودرو امروز «تیبا 2 معمولی» 190 میلیون تومان به فروش رفت. «تیبا صندوقدار» هم در بازار  185 میلیون تومانی شد. امروز «ساینا» مدل 1400 هم تغییر قیمت نداشت و در بازار قیمت آن 194 میلیون تومان قیمت خورد.

براین اساس خانواده کوییک مدل 1401 نیز که روز گذشته در بازار 6 میلیون تومان رشد قیمت داشت امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شد. براساس ارزیابی بازار «کوییک R» امروز 205 میلیون تومان دست به دست شد و «کوییک معمولی» بدون تغییر در بازار 200 میلیون تومان قیمت خورد.

سایپا 21