رصد بازار خودروهای داخلی؛

بازار خودرو محتاط تر شد/ ثبات قیمت در بازار + جدول

کدخبر: ۴۸۷۰۱۸
اقتصادنیوز: امروز 17 فروردین 1401 بازار پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار عرضه شدند؛ هرچند این عدم تغییر نیز نتوانست خریداران را به بازار بکشاند.
بازار خودرو محتاط تر شد/ ثبات قیمت در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که نرخ دلار نیز امروز خلاف جهت روزهای گذشته شکل کاهشی به خود گرفت و شاید بتوان گفت این تغییر جهت موجب شد تا بازار خودرو نیز امروز خلاف روزهای قبل تغییر قیمتی نداشته باشد. بطوریکه سایپایی ها نیز همانند ایران خودرویی ها امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند که بی خبری از روند پیش رفت مذاکرات هسته ای نیز بر این سردگمی اثرگذار بوده و موجب شده تا بازار شکل احتیاطی به خود گیرد و در کنار متقاضیان خرید خودرو فروشندگان نیز با احتیاط بیشتری وارد این بازار شوند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار امروز «سمند lx» امروز در بازار تغییر قیمت نداشت و 274 میلیون تومان قیمت خورد، «سمند LX با موتورEF7» هم تغییر قیمتی نداشت و 307 میلیون تومان در بازار دست به دست شد. از سوی دیگر «سمند سورن پلاس» نیز امروز همانند روز گذشته  310 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ایران 17

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید