حضور قدرتمندانه اتریوم

ورود بیت‌کوین به کانال 44000 دلاری

کدخبر: ۴۸۴۸۰۹
اقتصادنیوز: یک ماه قبل بیت کوین با یک سقوط سنگین به کانال 34 هزار دلار هم رسیده بود اما هم اکنون پادشاه بازار ارزهای دیجیتال در حال تلاش برای تثبیت قیمت در کانال 44 هزار دلاری است.
ورود بیت‌کوین به کانال 44000 دلاری

به گزارش اقتصادنیوز بیت کوین دوباره روی دور صعودی افتاده و گرچه سرعت صعود آن چندان زیاد نیست، اما آهسته آهسته در حال فتح کانال های جدید و رشد قیمت است.

بیت کوین طی شبانه روز گذشته چند بار وارد کانال 44000 دلار شده و هم اکنون نیز با رشد 2.7 درصدی، در قیمت حدود 44100 دلار معامله می شود.

طی شبانه روز گذشته بیش از 32 میلیارد دلار معامله در بیت کوین انجام شده که مثل روزهای پرنوسان، ارزش معاملات امروز بیشتر از میانگین معاملات سایر روزهاست.

ارزش بازار بیت کوین به 838 میلیارد دلار رسیده و بازدهی هفتگی آن هم حدود 9 درصد است.

ورود پرقدرت اتریوم به کانال 3000 دلاری

اتریوم هم بالاخره پس از چند روز تلاش، با قدرت وارد کانال 3000 دلار شد و هم اکنون در حدود قیمت 3130 دلار معامله می شود. مقاومت 3000 دلاری چند روز برای اتریوم تبدیل به سد محکمی شده بود که شکستن آن انرژی زیادی از خریداران گرفت. اما سرانجام قیمت وارد این کانال شد تا یک مقاومت مهم را پشت سر بگذارد.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته بیش از 17 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 376 میلیارد دلار است.

افرادی که یک هفته قبل اتریوم خریده اند هم اکنون در سود حدود 12 درصدی هستند.

عملکرد عالی اتریوم کلاسیک در بازدهی روزانه و هفتگی

آلت کوین ها امروز با هیجان بیشتری معامله می شوند و اکثر آن ها مثبت هستند. بیشترین رشد را امروز اکسی اینفینیتی داشته که 14 درصد افزایش قیمت را روی تابلو معاملات نمایش می دهد. اتریوم کلاسیک هم رشد 10 درصدی داشته و مابقی آلت کوین های موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار، رشدی کمتر از 10 درصد داشته اند.

امروز تعدادی از آلت کوین ها منفی هستند که البته تعداد آن ها کم است. ApeCoin و دوج کوین دو آلت کوینی هستند که بیش از 3 درصد کاهش قیمت داشته اند. لئو و ترا هم به ترتیب دو و یک درصد افت قیمت دارند و افت مابقی ارزهای منفی، کمتر از یک درصد است.

در مقیاس هفتگی، تعدادی از آلت کوین ها عملکرد عالی داشته اند و خریداران خود را شگفت زده کرده اند. اتریوم کلاسیک با رشد 79 درصدی، در این بخش بهترین عملکرد را دارد. اکسی اینفینیتی هم با رشد 46 درصدی، پاداش خوبی به خریداران داده است. کاردانو و زی کش هم به ترتیب 35 و 27 درصد افزایش قیمت داشته اند.

ارزش بازار بالاخره به 2 تریلیون دلار رسید

بالاخره پس از مدت ها، دوباره ارزش بازار ارزهای دیجیتال به 2 تریلیون دلار رسید. ارزش معاملات روزانه هم رشد خوبی داشته و 107 میلیارد دلار در 24 ساعت گذشته بوده است.

ارزش معاملات دیفای در روز گذشته 13 میلیارد دلار بوده و استیبل کوین ها هم 89 میلیارد دلار معامله شده اند که معادل 83 درصد از ارزش کل معاملات است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید