چقدر سرمایه حقیقی به بازار سهام وارد شد؟

توقف خروج پول از بورس در آخرین چهارشنبه سال

کدخبر: ۴۸۳۳۹۵
اقتصادنیوز: در هفته اخیر شاهد تداوم خروج پول حقیقی بودیم اما در روز پایانی پول حقیقی به بازار سهام وارد شد.

به گزارش اقتصادنیوز ، در آخرین هفته کاری اسفندماه روند خروج سرمایه حقیقی از بورس ادامه داشت اما در آخرین روز هفته این روند متوقف شد. 

خروج سرمایه حقیقی

بورس در شرایطی به استقبال معاملات روز شنبه رفت که روز چهارشنبه پیش از آن، دومین روز خروج پول حقیقی ثبت شده بود. روز شنبه روند خروج پول حقیقی ادامه داشت و 708 میلیارد تومان سرمایه حقیقی به بورس خارج شد. روز یکشنبه باز هم پول حقیقی از بورس خارج شد و ارزش آن به 206 میلیارد تومان رسید. روز دوشنبه نیز 349 میلیارد تومان از بازار خارج شد.

روز سه‌شنبه ششمین روز خروج پول حقیقی بود و 203 میلیارد تومان به بازار تزریق شد. روز چهارشنبه روند خروج پول حقیقی متوقف شد و ارزش سرمایه حقیقی ورودی 30 میلیارد تومان بود.

در مجموع کل هفته هزار و 436 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 287 میلیارد تومان بود.  

رکوردداران خروج پول حقیقی

در این هفته، نمادهای پالایشی بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشتند. روز شنبه نمادهای وبملت، شبندر و شپنا بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشتند. روز یکشنبه بیشترین خروج پول به سهام وگردش اختصاص داشت و پس از آن بپاس و فملی قرار داشتند. بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار در روز دوشنبه به نماد شلرد تعلق داشت و شبندر و بپاس در رتبه‌های بعدی قرار دارند. روز سه‌شنبه شتران، شپنا و شبندر بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشتند و در آخرین روز کاری هفته نیز فملی، سپید و ومعادن بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید