پیش بینی قیمت سکه آخرین پنج شنبه سال 1400

فشار به بازار سکه از دو جبهه طلا و دلار

کدخبر: ۴۸۳۴۸۷
اقتصادنیوز : بازار سکه در روز های اخیر تحت فشار دو جبهه اونس طلا و نرخ دلار در حال عقب نشینی بوده است اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز 26 اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟
فشار به بازار سکه از دو جبهه طلا و دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه روز گذشته بر مدار نزول قرار گرفت. این فلز زرد رنگ دیروز 80 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و با 12 میلیون  400 هزار تومان معامله شد. 

 فشار به  بازار سکه از دو جبهه

قیمت سکه در روز های اخیر با فشار کاهشی ها همراه  بوده است. تحلیلگران  علت این کاهش قیمت را دو جبهه بازار  جهانی طلا و نرخ دلار می دانند.

در بازار جهانی طلا ، قیمت اونس طلا به واسطه کاهش تنش های بین روسیه و اوکراین ریزش چشمگیری را تجربه کرده و همین امر باعث خروج خریدارن از بازار شده است. 

از طرفی هم ارزش ذاتی سکه دیروز بیش از 400 هزار تومان با قیمت  سکه در بازار فاصله داشت و  همین حکایت از ظرفیت بازار سکه برای کاهش قیمت را دارد. 

بازار ارز تهران هم به دلیل کاهش قیمت دلار  توان نگه داشتن خریدارن را نداشته و همین  عامل باعث شده که قیمت سکه در سراشیبی قرار بگیرد. 

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته  معامله گران قیمت سکه را برای امروز  26 اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟

عقب نشینی قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در  معاملات پشت خطی شب گذشته با 12  میلیون و 250 هزار تومان معامله شد.این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی سه شنبه شب 130  هزار تومان عقب نشینی  کرده بود. در معاملات پشت خطی سه شنبه  شب قیمت سکه بر روی 12  میلیون و 380 هزار تومان قرار داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید