رشد قیمت سکه در معاملات پشت خطی

کمبود عرضه و تقاضا در بازار سکه آخر سال

کدخبر: ۴۸۲۹۷۷
هرچقدر که به سال نو نزدیک می شویم بازار سکه با کمبود عرضه و تقاضا روبرو می شود و کمتر کسی تمایل به خرید و فروش سکه دارد و معامله گران به استقبال بهار و تعطیلات عید نوروز رفته اند.
 کمبود عرضه و تقاضا  در بازار سکه آخر سال

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سکه روز گذشته شاهد افزایش قیمت سکه بود. این فلز گران بهای داخلی دیروز توانست 20 هزار تومان بر ارزش خود بیفزاید و با 12 میلیون و 520 هزار تومان معامله شد. این افزایش قیمت درحالی اتفاق افتاد که بازار ارز تهران شاهد کاهش قیمت دلار بود. بهای اونس طلا هم بیش از 30 دلار عقب نشینی را ثبت کرده بود. 

 کمبود عرضه و تقاضا در بازار سکه

هرچقدر که به سال نو نزدیک می شویم بازار سکه با کمبود عرضه و تقاضا روبرو می شود و کمتر کسی تمایل به خرید و فروش سکه دارد و معامله گران به استقبال بهار و تعطیلات عید نوروز رفته اند.

با ریزش بهای اونس طلا ارزش ذاتی سکه پایین رفته و کار سکه بازان سخت تر شده است. شب گذشته حباب سکه 3 درصد بود و این در مقایسه با شب های گذشته اندکی بالاتر  رفته بود . 

برخی از تحلیلگران بازار سکه معتقدند که این افزایش حباب حکایت از تغییر حال و هوای بازار دارد  هراس از افزایش یکباره قیمت سکه بالا رفته است ولی هم زمان معامله گران می دانند که فعلا قیمت بازار چندان از سوی شاخص های بنیادی حمایت نمی شود.

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته  معامله گران قیمت سکه را برای امروز  24  اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟

تصویری از وزیر دولت رئیسی با دمپایی خبرساز شد+ عکس

رشد قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در  معاملات پشت خطی شب گذشته  با 12  میلیون و 545  هزار تومان معامله شد.این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی یکشنبه شب 5 هزار تومان رشد کرده بود. در معاملات پشت خطی یکشنبه شب قیمت سکه بر روی 12  میلیون و 540  هزار تومان قرار داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید