رصد بازار خودروهای داخلی؛

بازار خودرو بی مشتری ماند + جدول قیمت

کدخبر: ۴۸۲۸۸۰
اقتصادنیوز: امروز 23 اسفند 1400 بازار سایپایی ها هم مسیر با ایران خودرویی ها بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.
بازار خودرو بی مشتری ماند + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار سایپایی ها نشان دهنده آن است که ثبات قیمت در بازار سایپایی ها در حالی رقم خورد که امروز دلار نوسان اندکی داشت. از سوی دیگر در روزهای پایانی سال بازار خودرو بدون مشتری به استقبال سال جدید رفت.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد. رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز سایپایی ها در بازار بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

خانواده تیبا امروز هم رشد قیمت داشتند و هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند. بر همین اساس «تیبا 2 معمولی» با افزایش یک میلیونی در بازار 183 میلیون تومان به فروش رفت. «تیبا صندوقدار» هم بدون تغییر در بازار  178 میلیون تومانی شد و تغییر قیمتی در بازار نداشت. «ساینا» هم رشد میلیونی قیمت داشت و در بازار 194 میلیون تومان قیمت خورد.

خانواده کوییک، هم رشد قیمت داشتند و هم با ثبات قیمت گذاری شدند. براین اساس «کوییک R» امروز در بازار رشد یک میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به 198 میلیون تومان دست به دست شد. «کوییک معمولی» هم بدون تغییر در بازار 192 میلیون تومان قیمت خورد.

با ارزیابی بازار می توان گفت امروز «شاهین» نیز در بازار340 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمتی نداشت.

1

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید