یکه تازی THORChain در میان آلت کوین ها

بیت کوین تبدیل به استیبل کوین شد /اتریوم تکان نخورد!

کدخبر: ۴۸۲۸۴۱
اقتصادنیوز: بیت کوین همچنان در کانال 39000 دلاری است. میزان تغییرات قیمت آن هم طی شبانه روز گذشته بسیار جزئی و عموما کمتر از یک درصد بوده است.
بیت کوین تبدیل به استیبل کوین شد /اتریوم تکان نخورد!

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین هم اکنون در حدود قیمت 39000 دلار معامله می شود. این قیمت، رشد کمتر از نیم درصدی نسبت به روز گذشته داشته است اما ارزش معاملات آن نسبت به دیروز بهتر است و عدد 23 میلیارد دلار را نمایش می دهد. ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر 741 میلیارد دلار است. در بخش بازدهی هفتگی نیز با عدد مثبت 2 درصد مواجه هستیم.

تغییرات بسیار کم بیت کوین طی چند روز گذشته باعث شده فعالان بازار ارزهای دیجیتال، با شوخی و کنایه، آن را با استیبل کوین ها که همیشه قیمت ثابتی دارند مقایسه کنند!

همچنین در اکوایران ببینید : آشتی بورس با برجام

موضوع مهمی که امروز درمورد ارزهای دیجیتال مطرح شد، احتمال فروش انبوه روسیه در این بازار است و اگر چنین اتفاقی رخ دهد، با توجه به مالکیت 12 درصدی روسیه در کل رمز ارزها، شوکی بزرگ به بازار وارد می شود. این بحثی بود که لارک دیویس، تحلیلگر مطرح کریپتو کارنسی مطرح کرد.

اما در مقابل، یک سرمایه گذار مشهور مدعی شده که قیمت بیت کوین با کاهش تورم جهانی و تنش های جنگی، شش رقمی خواهد شد. آنتونی اسکاراموچی سرمایه گذار مطرح و بنیان گذار شرکت اسکای بریج کپیتال گفته که به زودی عوامل اقتصاد کلان با بیت کوین سازگارتر می شود که این موضوع منجر به شش رقمی شدن بیت کوین طی یک الی یک و نیم سال آینده خواهد شد.

بیت کوین

اتریوم تکان نخورد!

اتریوم هم در حال حاضر با قیمت های مشابه روز گذشته معامله می شود. هم اکنون با حدود 2580 دلار می توان یک اتریوم خرید و البته قابل ذکر است که افرادی که دقیقا یک هفته قبل اقدام به خرید اتریوم کرده اند، هم اکنون در سود حدودا 1.5 درصدی هستند.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته بیش از 11 میلیارد دلار بوده که نسبت به عدد 6 میلیارد دلاری روز قبل، رشدی چشمگیر داشته. ارزش بازار اتریوم هم مانند روز قبل، 310 میلیارد دلار است.

یکه تازی THORChain در میان آلت کوین ها

امروز تمایل آلت کوین ها بیشتر به افت قیمت است تا رشد قیمت. در فهرست 50 ارز برتر بازار، اکثرا رنگ قرمز دیده می شود و ارزهای سبز رنگ، تعداد کمتری دارند. با این حال میزان افت آن ها خیلی زیاد نیست. فانتوم به عنوان منفی ترین ارز، تنها 5 درصد افت کرده و استلار و هلیوم هم هر کدام 4 درصد افت قیمت داشته اند. مابقی ارزهای منفی، کمتر از 4 درصد افت را ثبت کرده اند.

اما در میان نمادهای مثبت، ترا با رشد 7 درصدی مثبت ترین ارز در فهرست 50 ارز برتر بازار است. THORChain نیز 6 درصد رشد کرده که با این رشد، بازدهی هفتگی آن به 55 درصد رسیده است. هم اکنون THORChain با همین بازدهی 55 درصدی، بهترین عملکرد هفتگی را داشته. ویوز و زی کش هم با رشد 44 درصدی در یک هفته گذشته، از بهترین ارزهای بازار بوده اند.

رشد 40 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال هم اکنون 1.74 تریلیون دلار است که نسبت به روز قبل تغییر خاصی نداشته، اما ارزش معاملات با رشد 40 درصدی مواجه بوده و به 72 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای 11 میلیارد دلار بوده و معادل 60 میلیارد دلار هم استیبل کوین معامله شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید