بازار خودرو بی مشتری ماند

بی توجهی قیمت خودرو به دلار /قیمت ها استپ کرد

کدخبر: ۴۸۰۰۸۸
اقتصادنیوز: محصولات پرتیراژ ایران خودرو برای دومین روز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. با این شرایط ایران خودرویی ها نیز همانند سایپایی ها بدون تغییر از تعطیلات بازگشتند.
بی توجهی قیمت خودرو به دلار /قیمت ها استپ کرد

به گزاش اقتصادنیوز ؛ استپ قیمتی ایران خودرویی‌ها در بازار امروز در حالی ثبت شد که به گفته فعالان بازار خودرو امروز نرخ دلار در بازار نوسان اندکی داشته است. اما این تغییرات تاثیری در بازار نداشته است؛ چرا که در بازار عرضه و تقاضا در پایین ترین حد قرار دارد و با این شرایط افت یک میلیونی نمی تواند بازار را چندان تحت تاثیر قرار دهد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار»، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی ها امروز «دنا پلاس توربو اتومات» بدون تغییر در بازار 489 میلیون تومان قیمت خورد. «دنا معمولی» هم بدون تغییر در بازار 351 میلیون تومان به فروش رفت. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «رانا پلاس» در بازار بدون تغییر 309 میلیون تومان قیمت خورد.

خانواده سمند نیز امروز در بازار هم افت قیمت داشتند هم بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. امروز «سمند LX با موتورEF7» با افت یک میلیومی در بازار 280 میلیون تومان به فروش رسید، اما «سمند سورن» هم با ثبات قیمت 314 میلیون تومان معامله شد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که پژو 206 امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. به این ترتیب «پژو 206 تیپ 2» و «پژو 206 تیپ 5» این هفته به ترتیب 269 و 330 میلیون تومان قیمت داشتند و صندوقدار این خانواده یعنی «پژو 206 صندوقدار» هم 325 میلیون تومان معامله شد.  به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر پژو 206 تیپ 5 و پژو 206 صندوقدار با مدل 1399 در بازار معامله می شوند.

ایران 11

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید