پیش بینی قیمت دلار امروز 9 اسفند 1400

نوسان محدود قیمت دلار همزمان با 2 اتفاق مهم

کدخبر: ۴۷۹۵۱۵
اقتصادنیوز: قیمت دلار در بازار ارز تهران در روزهای اخیر افت و خیز چشمگیری را ثبت نکرده است.اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز 9 اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟
نوسان محدود قیمت دلار همزمان با 2 اتفاق مهم

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در بازار ارز  تهران در روز های اخیر افت و خیز چشمگیری را ثبت نکرده است. نرخ دلار عصر دیروز با 26 هزار و 250 تومان معامله شد که نسبت به روز شنبه 30 تومان بالا رفته بود. 

نوسان محدود دلار همزمان با 2 اتفاق مهم

نوسان محدود دلار در حالی اتفاق افتاده است که معامله گران بازار دلار تصور می کردند با برگشت علی باقری به وین نرخ دلار آرایش نزولی به خود بگیرد و از طرفی هم جنگ روسیه و اوکراین کماکان در بازار ارز برجسته است. 

برخی از تحلیلگران بازار ارز ایران معتقدند که معامله گران دیگر بی گدار به آب نمی زنند و بیشتر به دنبال اخبار قطعی تر از مقر مذاکرات  وین هستند. 

معامله گران می گویند در صورتی که نرخ دلار بتواند مرز 26 هزار و 500 تومان را بشکند این امر می توان زمینه صعود دلار به بالای 27 هزار تومان را فراهم کند اما اگر این اتفاق نیوفتد  و نرخ دلار به زیر 26 هزار و 200 تومان برود  این اسکناس آمریکایی به سمت  محدوده ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومانی حرکت خواهد کرد.

اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز 9 اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟ 

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی  روز گذشته بر روی 7 هزار و 160 تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت معاملات نقدی روز یکشنبه 20 تومان  افت کرده بود.  بنابراین از مسیر قیمت درهم ، نرخ دلار  امروز نزولی است. 

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی دیشب بر روی 26 هزار و 320  تومان قرار  گرفت که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی شنبه شب ثابت بود.بنابراین قیمت دلار از مسیر بازار فردایی سیگنال افزایش یا کاهش مخابره نشد. 

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات  دیشب با 25 هزار و 680 تومان معامله شد که نسبت به قیمت شنبه شب 40 تومان کاهش را نشان می دهد.  شنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار  بر روی  25 هزار و 720 تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال  کاهش قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز دوشنبه 9  اسفند  پایین می رود. 

همچنین در اکوایران ببینید : تاثیر مالیات بر اشخاص حقوقی بر بازار سرمای

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید