پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

هجوم به بازار دلار برای جبران یک ضرر

کدخبر: ۴۷۸۹۴۰
اقتصادنیوز : برخی از تحلیلگران بازار دلار معتقدند که احتمالا امروز بازار ارز با هجوم سکه بازان مواجهه شود چرا که انها امیدوارند با کمک دلار بتواند جلوی زیان خود را بگیرند.
هجوم به بازار دلار برای جبران یک ضرر

 به گزارش اقتصادنیوز ،‌ بازار ارز تهران در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته شاهد نزول قیمت دلار بود. نرخ دلار روز پنجشنبه 100 تومان از عصر روز چهارشنبه پایین تر بود و به 26 هزار و 250 تومان معامله شد.  این افت قیمت دلار در حالی اتفاق افتاد که بازار جهانی طلا با یک حمله بر مدار صعود قرار گرفته بود.

روز گذشته ترمز افزایش قیمت اونس طلا  کشیده شد و بازار طلا در سراشیبی قرار گرفت. سکه بازان که به صورت هیجانی وارد بازار شده شده بودند با افت ناگهانی طلا دچار ضرر شدند . آنها به دنبال راهی برای جبران ضررهای خود هستند. برخی از تحلیلگران بازار دلار معتقدند که احتمالا امروز بازار ارز با هجوم سکه بازان مواجهه شود  چرا که آنها امیدوارند با کمک دلار بتواند جلوی زیان خود  را بگیرند.

 برخی از تحلیگران بازار ارز معتقدند که احتمالا سکه بازان امروز قیمت دلار را به سوی محدوده ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان حرکت دهند.از طرفی هم برخی از معامله گران می گویند مذاکرات برجام در هاله ای از ابهام است و مسائل حل نشده آن باقی مانده است.در صورتی که در هفته جاری خبر خاصی از مذاکرات منتشر نشود،‌ دلار در جاده افزایشی حرکت خواهد کرد. 

اینترنت استارلینک ایلان ماسک در اوکراین فعال شد

اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز 7 اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟ 

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی  روز گذشته بر روی 7 هزار و 155 تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت معاملات نقدی روز پنجشنبه 15 تومان  پایین تر بود بنابراین از  مسیر قیمت درهم ، نرخ دلار  امروز نزولی است.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی دیشب بر روی 26 هزار و 300 تومان قرار  گرفت که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی چهار شنبه شب  گذشته  50 تومان بالا رفته بود.   در معاملات پشت خطی  چهارشنبه شب قیمت دلار فردایی بر روی 26 هزار و 250 تومان قرار داشت. بنابراین  معامله گران قیمت دلار در بازار ارز امروز شنبه 7 اسفند  1400 را صعودی پیش بینی کرده اند. 

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات  دیشب با 25 هزار و 710  تومان معامله شد که نسبت به قیمت چهارشنبه  شب 60  تومان رشد  کرده بود. چهار شنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار  بر روی  25 هزار و 650 تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال  رشد قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز شنبه 7 اسفند بر مدار صعود قرار می گیرد

همچنین در اکوایران ببینید : ایرانیان گرفتار در سرزمین سیاه

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید