پیش بینی بازار سهام امروز؛

2 اثر متفاوت مذاکرات وین بر بورس آخر بهمن 1400

کدخبر: ۴۷۷۱۰۳
اقتصادنیوز: شاخص های بورس در روز شنبه احتمالا در نوسان محدودی پیگیری و رصد می شوند.
2 اثر متفاوت مذاکرات وین بر بورس آخر بهمن 1400

به گزارش اقتصادنیوز  ، معاملات بازار سهام در هفته ای که سپری شد با درجازدن شاخص های بورس همراه شد. در شرایط فعلی، شاخص های بورس به دلیل برابری توان فروشندگان و خریداران احتمالا بدون تغییر بماند. انتظار میرود با توجه به روند معاملات در هفته گذشته، در روز شنبه نیز تغییرات محدودی را شاهد باشیم.

البته با توجه به توان خریداران و فروشندگان و سیگنال های ارسالی از وین به نظر می رسد شاخص های بورس تغییر محسوسی نداشته باشد اما جهت شاخص ممکن است صعودی باشد و رنگ شاخص سبز شود.


در اکوایران ببینید؛

دو سناریوی بورس و فرابورس در روز شنبه

همزمان با بررسی سرانه معاملاتی حقیقی ها که شرایط نسبتا برابری را در بازار ایجاد کرده، به نظر می رسد در دو روز ابتدایی هفته پیش رو شاخص ها تغییر زیادی نداشته باشند. البته سیگنال های ارسالی از وین نشان می دهد بورس بازان نسبت به دورنمای بازار سهام امیدوار شده‌اند. 

با بررسی وضعیت فعلی، پیش بینی می شود شاخص کل بورس در روز شنبه در همان محدوده نیمه دوم کانال 1.2 میلیون واحد دنبال و پیگیری شود. در صورت افزایش توان فروشندگان در برابر خریداران، شاخص کل بورس حرکت خود را پله پله به نیمه اول کانال 1.2 میلیون واحد میرساند. این به شرطی است که سمت عرضه در چند روز متوالی به بازار فشار وارد کند.

تازه ترین نظرسنجی اقتصادنیوز: دو اثر متفاوت وین به بورس و فرابورس

در صورت افزایش توان خریداران نیز شاخص کل بورس می تواند خود را برای کانال 1.3 میلیون واحد آماده کند. این روند صعودی هم به شرطی اتفاق می افتد که سمت تقاضا برای چند روز متوالی به بازار فشار وارد کند.

فعالان بورسی و تحلیلگران بورس پیش بینی کرده اند احتمالا شاخص کل بورس و شاخص کل هم وزن بورس در روزهای ابتدایی در نوسان محدودی دنبال شوند.  

در صورت تداوم ارسال سیگنال های مثبت از وین، سهم های دلاری و صادرات محور سیگنال کاهشی دریافت می‌کنند و این می تواند نقطه ای باشد که از سویی هم دورنمای مثبت به بازار می دهد و هم برخی از نمادها را با فشار فروش روبه رو می کند.

  • 1598357467_bourseforum_ir-sabzbourse
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید