پیش بینی قیمت سکه امروز 23 بهمن؛

هجوم خریداران به بازار سکه /سیگنال طلا به سکه

کدخبر: ۴۷۵۷۳۲
اقتصادنیوز: قیمت اونس طلا دیشب تا بالای مرز 1860 دلار پیشروی کرد و این می تواند بازار سکه امروز 23 بهمن را تحت تاثیر بگذارد. سکه بازان افزایش بهای اونس طلا را ناشی از افزایش تنش ها در مرز اوکراین می دانند.
هجوم خریداران به بازار سکه /سیگنال طلا به سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه روز پنجشنبه گذشته  20 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد. این فلز گران بها  در آخرین روز معاملات نقدی هفته قبل  با 11 میلیون و 750 هزار تومان به کار خود پایان داد. این کاهش قیمت درحالی اتفاق افتاد که قیمت اونس طلا  با 1830 دلار معامله می شد اما در بازار ارز قیمت دلار در سراشیبی قرار گرفته بود و دلار مرز 26 هزار و 500 تومان را از دست داده بود. 

شوک سنگین تنش روسیه و اوکراین به بازار رمزارزها

 


در اکوایران ببینید؛

هجوم خریداران به بازار سکه

برخی از معامله گران بازار سکه معتقدند که با توجه به اینکه قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب بالا رفت احتمال صعود قیمت سکه در بازار امروز وجود دارد . آنها معتقدند که در صورتی که امروز بازار ارز تهران میزبان معامله گران افزایشی باشد قیمت سکه هم جان میگیرد  و می تواند بخشی از ضرر های هفته قبل را جبران کند. 

کاهش 135 میلیونی قیمت این خودرو در یک هفته

افشاگری های عبدالملکی درباره فساد گسترده در صندوق های بازنشستگی/ ماجرای کارت هدیه 100 میلیونی و «سراتو»های کارمندان وزارت کار چه بود؟

از طرفی هم قیمت اونس طلا دیشب تا  بالای  مرز 1860 دلار پیشروی کرد و این می تواند بازار سکه امروز 23 بهمن را تحت تاثیر بگذارد. سکه بازان افزایش بهای اونس طلا را ناشی از افزایش تنش ها در مرز اوکراین می دانند. 

یک رسانه آمریکایی به‌نقل از منابع نظامی غربی مدعی شد که پوتین  تصمیم خود را برای حمله نظامی به اوکراین گرفته است و این حمله هفته آینده آغاز خواهد شد. یک خبرنگار آمریکایی مدعی شد آنتونی بلینکن  وزیر امور خارجه آمریکا  هم گفته  ، شش مقام آمریکایی و غربی به من می گویند که ایالات متحده انتظار دارد حمله هفته آینده آغاز شود. همین خبر باعث شد که شب گذشته خریداران به بازار سکه هجوم ببرند و قیمت سکه را بالا ببرند. 

اما معامله گران قیمت سکه را برای امروز 23 بهمن 1400 چگونه پیش بینی کرده اند

صعود قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در  معاملات پشت خطی دیشب بر روی 11 میلیون و 880 هزار تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی  چهار شنبه شب 105 هزار  تومان گران شده بود . قیمت سکه در معاملات پشت خطی  چهارشنبه شب بر 11 میلیون و 775 هزار تومان قرار داشت.

معامله گران می گویند در صورتی که قیمت سکه امروز بالای مرز 11 میلیون و 880 هزار تومان تثبیت شود احتمالا سکه بتواند به کانال 12 میلیون و تومان صعود کند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید