سیگنال دلار پشت خطی به بازار سکه

حمله شبانه به قیمت سکه/پیش بینی بازار امروز

کدخبر: ۴۷۴۵۸۷
اقتصادنیوز: معامله گران بازار سکه معتقدند با توجه به اینکه قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته بر مدار صعود قرار گرفت احتمال افزایش قیمت سکه در بازار امروز دوشنبه 18 بهمن 1400 وجود دارد.
حمله شبانه به قیمت سکه/پیش بینی بازار امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه از ابتدای این هفته کانال 12  میلیون تومان را از دست داد. این فلز گران بها روز گذشته با تمام توان به سمت این کانال مهم پیشروی کرد اما در نهایت 95 هزار تومان بر ارزش خود افزود و بر روی 11 میلیون و 980 هزار تومان قرار گرفت. 

حمله شبانه به بازار سکه

قیمت اونس طلا  دیشب بر روی 1810 دلار بود. معامله گران بازار سکه معتقدند با توجه به اینکه قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته بر مدار صعود قرار گرفت احتمال افزایش قیمت سکه در بازار امروز دوشنبه 18 بهمن 1400 وجود دارد. 

برخی از تحلیلگران بازار سکه معتقدند که شایعه حمله روسیه به اوکراین یک شوک جدید به بازار طلا وارد کرد و همین عامل باعث افزایش این فلز گران بها شد.  برخی معامله گران به صحبت های جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید اشاره می کردند که عنوان کرده بود،‌ به احتمال زیاد پوتین دستور حمله به اوکراین را خواهد داد.

اما معامله گران قیمت سکه را برای امروز 18 بهمن 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟

رشد قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در در آخرین لحظات  معاملات پشت خطی شب گذشته  وارد کانال 12 میلیون تومان شد. این فلز گران بهای داخلی دیشب برروی 12 میلیون و 30 هزار تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی شنبه  شب رشد  95 هزار تومانی را نشان می دهد.قیمت سکه در معاملات پشت خطی  شنبه شب گذشته بر 11 میلیون و 845  هزار تومان قرار داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید