رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت «ساینا» به مرز 200 میلیون تومان رسید

کدخبر: ۴۷۲۵۲۸
اقتصادنیوز: رصد بازار خودروهای سایپا نشان دهنده آن است که امروز 9بهمن 1400 «ساینا» در بازار با افزایش 2 میلیون تومانی به مرز 200 میلیون تومان رسید.
قیمت «ساینا» به مرز 200 میلیون تومان رسید

به گزارش اقتصادنیوز ؛ بازار خودروهای سایپا مانند پرتیراژهای ایران خودرو رشد محدود قیمت داشت و غالب محصولات این شرکت بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

رشد قیمت برخی از محصولات سایپا همزمان شد با نوسان اندک رو به بالای نرخ دلار در بازار امروز، رشدی که موجب شد تا «ساینا» رشد قیمت را تجربه کند.  از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو تعطیلات یک هفته مذاکرات احیای برجام نیز بر بلاتکلیفی در بازار خودرو دامن زده و موجب سردرگمی خریداران و فروشندگان در بازار شده است. بطوریکه خرید و فروش خودرو در بازار به پایین ترین سطح خود رسیده است.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد. رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است بجزء «ساینا» سایر محصولات سایپا بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. با این شرایط امروز «ساینا» با رشد 2 میلیونی در بازار 196 میلیون تومان قیمت خورد و به 200 میلیون تومان نزدیک شد. براساس ارزیابی بازار سایر محصولات سایپا امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

در میان خانواده تیبا نیز رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «تیبا صندوقدار» در بازار بدون تغییر 182میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر قیمت «تیبا 2 معمولی» نیز امروز بدون تغییر 187 میلیون تومانی ماند.

رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است «شاهین» نیز امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار 344 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر خانواده کوییک نیز امرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. براساس ارزیابی بازار قیمت «کوییکR» در بازار امروز به 202 میلیون تومان رسید و «کوییک معمولی» هم بدون تغییر قیمت در بازار 195 میلیون تومان قیمت خورد.

سایپا 9

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید