پالس برجامی وزارتخارجه به بازار ارز

قیمت دلار کانال 28 هزار را فتح کرد /سکه گران شد

کدخبر: ۴۷۱۲۴۷
اقتصادنیوز: بازار ارز و طلا امروز شاهد افزایش قیمت دلار ، قیمت طلا و قیمت سکه بود.
قیمت دلار کانال 28 هزار را فتح کرد /سکه گران شد

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار بالاخره بعد از چند روز مقاومت توانست  کانال 28 هزار تومان را فتح کند. این اسکناس آمریکایی روز گذشته  با 70 تومان افزایش خود را به نزدیک مرز 28 هزار تومان رساند اما از رسیدن به آن ناکام ماند. قیمت دلار در بازار امروز توانست وارد کانال 28 هزار تومان شود  و با 28 هزار و 100 تومان معامله شود. قیمت یاد شده نسبت به روز گذشته 150 تومان بالا تر بود. قیمت دلار در بازار متشکل امروز  نوسان چندانی را ثبت نکرد و با همان قیمت دیروز یعنی 25 هزار و 468 تومان معامله شد. 


در اکو ایران ببینید؛ 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی چند؟ 

صرافی ملی امروز دوشنبه 4 بهمن 1400 قیمت خرید و فروش دلار و یورو را  اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا  ۲۵,۵۱۱ (بیست و پنج  هزار و  پانصد و یازده  تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۵,۷۶۷ (بیست  و پنج هزار وهفتصد و شصت و هفت تومان) اعلام شد.

قیمت خرید یورو امروز   ۲۸,۹۴۲ ( بیست و هشت هزار ونهصد و چهل و دو ومان) و قیمت فروش یورو  ۲۹,۲۳۱(بیست و نه هزار و دویست و سی و یک تومان) است.

نوسان اندک قیمت درهم 

قیمت درهم امروز برخلاف افزایش قیمت دلار نوسان چندانی راتجربه نکرد. درهم روز گذشته با 7 هزار  630 تومان بسته شد و در بازار امروز با 26 تومان رشد بر روی 7 هزارو 656 تومان قرار گرفت. .با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد  28 هزارو 120  تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار تفاوت چندانی نداشت. 

سکه و طلا

شوک قیمت دلار به بازار سکه 

بازار جهانی طلا امروز شاهد رشد اندک قیمت اونس طلا بود. این فلز گران بهای جهانی در بازار امروز با 1837 دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم امروز همزمان با افزایش قیمت دلار،  قیمت طلا 18 عیار و قیمت سکه  بر مدار صعود قرار گرفت. 

قیمت طلا 18 عیار امروز توانست 8 هزار و 800 تومان بر ارزش خود بیفزاید و بر روی 1 میلیون و 239 هزار و 100 تومان قرار بگیرد.  قیمت سکه هم امروز 65 هزار تومان گران شد و با 12 میلیون و 585 هزار تومان معامله شد. با احتساب قیمت 27 هزار و 950 تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه 12 میلیون و 152 هزار تومان به دست آمد و حباب سکه نیز 3.56  درصد بود.

پالس وزارت خارجه ایران به قیمت دلار

در بازار ارز امروز و در میان معامله گران دلار امروز اظهارات سعید خطیب زاده درباره برجام برجسته بود. سخنگوی وزرات خارجه ایران درباره مذاکرات هسته ای گفت: آنچه که در وین شاهدیم، پیشرفت گفت و گوها هست و در چهار حوزه پیشرفت خوبی داشتیم و پرانتزها کم شده است.ایده‌ها تبدیل به کلمات شدند و مهم هست که همه طرف‌ها در وین پذیرفته اند که نباید دوباره شاهد خروج آمریکا از باشیم. اظهارات خطیب زاده درحالی است که شب گذشته اولیانوف اعلام کرده بود که رایزنی برای تدوین پیش نویس از امروز آغاز می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید