اتریوم در نزدیکی حمایت معتبر

سرگردانی قیمتی بیت‌کوین

کدخبر: ۴۷۰۲۷۵
اقتصادنیوز: بیت کوین امروز بین محدوده های مثبت و منفی یک درصد در حال نوسان است. هم اکنون این ارز کمتر از 42 هزار دلار معامله می شود و اتریوم هم با افت حدود 2 درصدی، حوالی 3100 دلار قیمت می خورد.
سرگردانی قیمتی بیت‌کوین

به گزارش اقتصادنیوز افت بیش از یک درصدی بیت کوین در معاملات امروز، قیمت این ارز را به حدود 41400 الی 41500 دلار رساند و بازدهی هفتگی آن هم به منفی 3 درصد رسید. اما پس از آن قیمت بیت کوین حدود یک درصد رشد کرد و به حدود 41900 دلار، معادل مثبت نیم درصد رسید. ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از 21 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار بیت کوین هم در حال حاضر حدود 790 میلیارد دلار است.

ریزش بیت کوین طی روزهای خیر، اکثرا کوچک و جزئی بوده اما همین افت های کوچک آن قدر ادامه دار بوده که معامله گران نگران شده اند نکند این افت های کوچک، مقدمه یک افت بزرگ تر باشد. البته گمانه زنی های مختلف درباره قیمت بیت کوین زیاد است و تعدادی از تحلیلگران هم بر این باورند که بیت کوین جای افت زیادی ندارد. تیم تجزیه و تحلیل Santiment  که یکی از مراجع معتبر درزمینه ارزهای دیجیتال است، اعلام کرده موجودی بیت کوین در صرافی ها به پایین ترین سطح خود از نوامبر 2018 رسیده و معامله گران به انتقال بیت کوین به کیف پول های خود ادامه می دهند که این موضوع نشان دهنده خطر کمتر ادامه کاهش قیمت عمده است.

اتریوم در نزدیکی حمایت معتبر

قیمت اتریوم هم امروز افت حدود 2 درصدی داشته که آن را به حدود 3100 دلار رسانده است. بازدهی هفتگی اتریوم هم اکنون به منفی 4 درصد رسیده و در مقابل، ارزش معاملات آن رشد کرده که به بیش از 13 میلیارد دلار در شبانه روز گذشته رسیده است.

تحلیلگران معتقدند اتریوم حمایت معتبری در قیمت 3000 دلار دارد که می تواند قیمت را به بالا برگرداند، اما درصورتی که این حمایت از دست برود، شاهد شتاب گرفتن روند نزولی خواهیم بود.

اتریوم در افت روزهای اخیر، افت بیشتری نسبت به بیت کوین داشته و همین موضوع باعث شده ارزش بازار آن دوباره به کمتر از نیمی از ارزش بازار بیت کوین برسد. این در حالی است که هفته گذشته، ارزش بازار اتریوم به بیش از نیمی از ارزش بازار بیت کوین رسیده بود.

رشد 1.9 میلیون درصدی یک آلت کوین!

در بازار قرمز امروز و در میان 50 ارز برتر، Uniswap منفی ترین ارز بوده که افت 11 درصدی داشته.  IOTA هم با افت 8 درصدی در رده دوم قرار دارد.

اما در بازار منفی امروز، تعدادی از ارزها خوب رشد کرده اند. Stacks با رشد 14 درصدی و Theta Network با رشد 11 درصدی، شاخص ترین ارزهای مثبت در میان 50 ارز برتر بازار هستند.

در نمای کلی بازار، از میان 16943 نماد امروز Degenerator Meme شگفتی ساز شده و رشد 1.9 میلیون درصدی را ثبت کرده است! البته ارزهایی که چنین رشدهایی در یک روز ثبت می کنند، معمولا برای سرمایه گذاری قابل اعتماد نیستند و چنین رشدهایی را خیلی سریع پس می گیرند. همین ارز، با وجود رشد عجیب 1.9 میلیون درصدی، هنوز در بازدهی هفتگی 31 درصد در زیان است که این نشان می دهد چند روز قبل این ارز سقوطی چشمگیر داشته است.

در میان ارزهای منفی هم امروز PumpETH، Staked Olympus و CyberFM کار را یکسره کردند و با افت حدود 100 درصدی، قیمت آن ها در یک قدمی صفر شدن است.

ارزش بازار دوباره به کمتر از 2 تریلیون دلار رسید

ارزش بازار با افت 2.4 درصدی نسبت به روز گذشته، به 1.97 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات نسبت به روز قبل رشد کرده و با افزایش 8 درصدی به 78 میلیارد دلار رسیده است. از این رقم، 61 میلیارد دلار معادل 78 درصد، مربوط به معاملات استیبل کوین ها است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید