طلا و ارز چشم‌انتظار سیگنال‌های وین

قیمت سکه و دلار در مسیر صعود

کدخبر: ۴۶۹۴۸۸
اقتصادنیوز: بازار ارز و طلا امروز یکشنبه 26 دی 1400 شاهد روند صعودی قیمت بود.
قیمت سکه و دلار در مسیر صعود

به گزارش اقتصادنیوز ،بازار ارز تهران امروز یکشنبه 26 دی 1400 شاهد افزایش قیمت دلار بود. دلار عصر امروز نسبت به روز گذشته 190 تومان افزایش قیمت داشت و 27 هزار و 640 تومان معامله شد، با این حال قیمت دلار در بازار متشکل ارز  روندی متفاوت داشت، دلار در این بازار در ابتدای معاملات امروز با 25 هزار و 907 تومان معامله شد و در انتهای روز به 25 هزار و 559تومان رسید. 

رشد اندک قیمت درهم

قیمت درهم در بازار ارز امروز اندکی رشد کرد. درهم روز گذشته با 7 هزار و 580 تومان بسته شد و در بازار امروز به 7 هزار و 600 تومان رسید.  با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد  27 هزارو 914 تومان به دست می‌آمد که اندکی نسبت به قیمت  دلار در بازار بالاتر بود. 

قیمت سکه صعود کرد

قیمت طلا در بازار عصر امروز نسبت به روز گذشته 400 تومان پایین رفت و با 1 میلیون و 198 هزار و 900 تومان معامله شد اما سرنوشت دیگر فلز گران بهای داخلی صعودی بود. قیمت سکه در بازار امروز 45 هزار تومان گران شد و با 12 میلیون و300 هزار تومان مبادله شد.  

برجام در بازار دلار ایران

بازار ارز تهران همچنان در انتظار اخبار برجام است و معامله گران اخبار برجامی را رصد می کنند . امروز معاون مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام در توییتی از برگزاری نشست کارگروه رفع تحریم‌ها در وین خبر داد و افزود جلسات بیش‌تری برای امروز برنامه‌ریزی شده است.

مورا افزود: موفقیت گفت‌وگوهای وین درباره برجام هنوز نامشخص است، چیزی که فقط در چنین مذاکرات پیچیده‌ای منطقی است. اما به‌عنوان هماهنگ‌کننده، نمی‌توانم تعهد هیأت‌ها را به موفقیت ستایش نکنم.

صحبت های مورا در حالی است که رئیس کمیسیون امنیت ملی درباره برجام گفت: طرف مقابل به دنبال توافق موقت هست و پیشنهادهای را برای توافق موقت مطرح کرده است اما توافق موقت ایده‌ال ما نیست و راهبرد ما توافق دائم برای لغو تحریم‌های موثر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید