خبری از فروشنده و خریدار نیست

افزایش قیمت خودروهای سایپا در بازار+جدول

کدخبر: ۴۶۷۶۲۴
رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که بیشتر محصولات سایپا امروز 18 دی ماه 1400 با رشد یک میلیونی قیمت در بازار عرضه شدند.
افزایش قیمت خودروهای سایپا در بازار+جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ رشد قیمت محصولات ساپیا در بازار امروز در حالی ثبت شد که ایران خودوریی ها امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. از سوی دیگر نرخ دلار نیز امروز نوسان رو به پایین داشت و این امر موجب شد تا این تصور در بازار به وجود آید که خودرو امروز یا بدون تغییر قیمت گذاری شود یا شکل کاهشی به خود گیرد. روندی که خلاف جهت آن سایپایی ها در بازار قیمت گذاری شدند.

خبری از فروشنده و خریدار در بازار خودرو نیست

از سوی دیگر قیمت محصولات سایپا امروز در شرایطی افزایش یک میلیونی در بازار را ثبت کرد که به گفته فعالان بازار خودرو هنوز خبری از خریدار و فروشنده نیست و خریداران و فروشندگان در انتظار نتایج ادامه دور هشتم مذاکرات بسر می برند.تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار نیز به این موضوع دامن زد است.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان از ثبات قیمت در بازار سایپایی ها دارد، بطوریکه امروز خانواده کوییک با رشد یک میلیون تومانی قیمت در بازار قیمت گذاری شدند و قیمت «کوییک معمولی» در بازار به 198 میلیون تومان رسید و «کوییکR» نیز 203 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. «ساینا» امروز بدون تغییر و با قیمت 191 میلیون تومان در بازار  قیمت خورد.

 خانواده تیبا نیز امروز رشد یک میلیونی در بازار داشتند و با این شرایط «تیبا 2 معمولی» در بازار 185 میلیون قیمت خورد و «تیبا صندوقدار» نیز در بازار بدون تغییر 180 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» هم امروز بدون تغییر و با قیمت 345 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

سایپا 18

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید