گزارش اقتصادنیوز از معاملات امروز بازار ارزهای دیجیتال؛

بازگشت گاوها به بازار بیت کوین/ رمزارزها اوج گرفتند!

کدخبر: ۴۶۳۴۲۸
اقتصادنیوز: بیت کوین که در چند روز گذشته افت شدیدی را تجربه کرده بود، با حمایت گاوهای بازار تا مرز 49 هزار دلار پیش رفت و بازار رمزارزها مجددا به فاز صعودی بازگشت.
بازگشت گاوها به بازار بیت کوین/ رمزارزها اوج گرفتند!

به گزارش اقتصادنیوز ، در چند روز گذشته بازار رمزارزها افت شدیدی را تجربه کرد. از روز جمعه به بعد بیت کوین تا نزدیکی کانال قیمتی 50 هزار دلار پیش رفت اما پس از آن با نوسانات شدید چندین مرتبه به زیر قیمیت 46 هزار دلار سقوط کرد.

دیروز نیز طی نوساناتی شدید ، بیت کوین تا مرز 45500 دلار سقوط کرد. هرچند دوباره با بازگشت گاوها به بازار ، بیت کوین طی ساعاتی پیش حدود 3 هزار دلار جهش کرد و برای نخستین بار در پنج روز اخیر به کانال 49 هزار واحدی نزدیک شد.

هر چند اکنون کمی از آن محدوده فاصله گرفته است و در نیمه کانال 48 هزار دلاری قرار دارد و رشدی 5.9 درصدی را در 24 ساعت گذشته نشان می دهد؛ بیت کوین همچنین رشد 3 درصدی در مقیاس هفتگی را نیز به ثبت رسانده است. علاوه بر این، ارزش بازار بیت کوین پس از مدت ها از  900 میلیارد دلار گذشت.

صعود اتریوم به کانال 4 هزار دلاری

اتریوم رمزارز دوم بازار روز گذشته به کانال 3700 دلاری سقوط کرد ، اما امروز با ثبت رشد 5.6 درصدی بالاتر از 4 هزار دلار ایستاده است. اترویم در مقیاس هفتگی نیز رشد  6 درصدی را به ثبت رسانده است.

ارز واچ3

رمزارزها اوج گرفتند/ رشد خوب شیبااینو و پالیگان

آلت کوین ها که در روزهای گذشته به تبعیت از بیت کوین افت شدیدی را تجربه کرده بودند ، امروز همه به رنگ سبز در آمده اند و رشد خوبی را به ثبت رسانده اند.

در میان رمزارزهای بزرگ بازار بایننس کوین 3 درصد، سولانا 4 درصد، ریپل 4 درصد، کاردانو 4 درصد، پولکادات 3 درصد و دوج کوین 5  درصد امروز رشد قیمت چشمگیری را به ثبت رسانده اند.

با این حال، افزایش رمزارز ترا با 10 درصد افزایش ، اوالانچ، 14 درصد،  شیبااینو11 درصد، پالیگان 11 درصد رشد دورقمی را ثبت کرده اند.

اما در میان آلت کوین های کوچکتر بازار THORChain با 15 درصد ، Holo با 14 درصد،  Harmony با 16 درصد، Helium با 15 درصد از رمزارزهایی بودند که رشد خوبی را در 24 ساعت اخیزر داشته اند.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال

به طور کلی در بازار امروز تا این لحظه 15:40 دقیقه 95 میلیارد دلار در بازار ارزهای مجازی پول جابجا شده و ارزش بازار ارزهای دیجیتال با ثبت رشد 5 درصدی اکنون حدود 2.2 تریلیون دلار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید