گزارش اقتصادنیوز از معاملات امروز بازار ارزهای دیجیتال؛

حمام خون در بازار رمزارزها/ انفجار دوج کوین در روز سقوط بازار!

کدخبر: ۴۶۱۷۸۹
اقتصادنیوز: بازار ارزهای دیجیتال امروز سقوط سنگینی را تجربه کرد و اغلب رمزارزها به رنگ قرمز درآمدند، اما برنده اصلی بازار امروز دوج کوین بوده است که با سیگنال مهم ایلان ماسک جهش فوق العاده ای را به ثبت رسانده است.
حمام خون در بازار رمزارزها/ انفجار دوج کوین در روز سقوط بازار!

به گزارش اقتصادنیوز ، ارزش بیت کوین برای چهارمین هفته پیاپی کاهش‌یافته است.  شب گذشته قیمت بیت کوین تا 45 هزار دلار سقوط کرد اما سریعا به محدوده 46 هزار دلاری بازگشت. باسقوط بیت کوین بازار سایر ارزهای دیجیتال هم با ریزش قابل‌توجهی مواجه شد. و برخی از رمزارزهای ریزش های شدید دو رقمی را تجربه کردند. از سوی دیگر بانک مرکزی آمریکا نشست ویژه ای برگزار کرده است که نتیجه آن می‌تواند برای  معامله گران بازار بسیار  مهم باشد. این نشست فردا نیز برگزار خواهد شد و فعالان بازار انتظار دارند بانک مرکزی آمریکا در این نشست درباره افزایش سرعت خرید اوراق قرضه دولتی تصمیم‌گیری کند؛ اتفاقی که می‌تواند سرمایه‌گذاران را از بازارهای با ریسک بالا، مانند سهام و ارز دیجیتال دور کند.

 بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته با افت 2 درصدی به 47 هزار و 300 دلار رسیده است ، این درحالیست که در مقیاس هفتگی نیز افت 6 درصدی را به ثبت رسانده است؛ تحلیلگران بازار معتقدند در صورتی که بیت کوین نتواند حمایت‌های کلیدی خود را حفظ کند، احتمال سقوط عمیق‌تر قیمت افزایش می یابد.

بیت کوین اکنون حدود 30 درصد نسبت‌به رکورد 69 هزاردلاری که در دهم نوامبر به آن رسیده بود پایین‌تر است. با توجه به وضعیت کنونی، ارزش بازار بیت کوین بازهم کاهش یافته و به زیر  900 میلیارد دلار رسیده است.

سقوط اتریوم به کانال 3800 دلاری

اتریوم نیز به تبعیت از بیت کوین افت شدیدی را تجربه کرد. روز گذشته اتریوم تا محدوده 3600 دلاری سقوط کرد، اگرچه اکنون کمی خود را بازیابی کرده ولی همچنان در زیر محدوده 4 هزار دلاری قرار دارد.

اتریوم در این لحظه با افت 4.5  درصدی در 24 ساعت گذشته به 3810 دلاررسیده است. اتریوم در مقیاس هفتگی افت 12 درصدی را به ثبت رسانده است.

ارز واچ4

سبزها و سرخ های بازار امروز/ انفجار دوج کوین!

آلت کوین های بزرگ بازار امروز اغلب در محدوده قرمز بازار قرار داشتند. بایننس کوین 4 درصد، سولانا 4 درصد ، پولکادوت 6 درصد، کرو 4 درصد و پالیگان نیز 3 درصد افت قیمت داشتند.

اما برنده اصلی بازار در روز خونین امروز ، رمزارز دوج کوین بوده است که رشد 23 درصدی را به ثبت رسانده است. علت اصلی انفجار دوج کوین این بود که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، دقایقی پیش در توییتر خود نوشت: «تسلا پذیرش دوج کوین را برای فروش برخی از محصولات خود آغاز خواهد کرد و پس از آن باید ببینیم که چطور پیش می‌رود.» پس از انتشار این توییت قیمت دوج کوین 27 درصد افزایش یافت و در مقطعی به 0.20  دلار رسید.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال

به طور کلی در بازار امروز تا این لحظه ( ساعت 16:50) 112 میلیارد دلار در بازار ارزهای مجازی پول جابجا شده و ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده با ثبت افت  2.5 درصدی اکنون حدود 2.1  تریلیون دلار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید