رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت در بازار خودرو در فاز انتظار + جدول

کدخبر: ۴۶۱۲۹۴
اقتصادنیوز: قیمت در بازار خودرو استپ کرد و خودروهای پرتیراژ ایران خودرو امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.
قیمت در بازار خودرو در فاز انتظار + جدول

​ به گزارش اقتصادنیوز ؛ به گفته فعالان این بخش در حال حاضر بازار خودرو در انتظار کامل بسر می برد و این امر موجب شده تا بازار نه رشد قیمت داشته باشد و نه افت.  فعالان بازار خودرو معتقدند در حال حاضر بازار خودرو زیر سایه مذاکرات هسته ای قرار گرفته و کوچکترین خبری در خصوص نتایج مذاکرات سمت و سوی بازار را تغییر می دهد. این امر شامل نرخ دلار که همواره بر بازار خودرو اثرگذار بوده نیز شده ، بطوریکه امروز دلار هم شکل ثابت به خود گرفت.

به عوامل مذکور نبود عرضه و تقاضا در بازار را نیز می توان اضافه کرد، بطوریکه به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر خریداران و فروشندگان نیز در انتظار مشخص شدن نتایج مذاکرات هستند و تمایلی برای ورود به بازار ندارند.

وضعیت محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر قیمت خوردند. با این شرایط «سمند سورن پلاس» امروز 308 میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر «سمند LX با موتورEF7» نیز امروز بدون تغییر در بازار با قیمت 280 میلیون تومان عرضه شد.  

رصد بازار خودرو همچنین نشان دهنده آن است که امروز خانواده دنا بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند؛ با این شرایط «دنا معمولی» امروز 353 میلیون تومان و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با قیمت 490 میلیون تومان در بازار عرضه شد. «رانا پلاس» هم امروز بدون تغییر در بازار   308 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

براساس ارزیابی های صورت گرفته می توان گفت امروز «پژو 206 تیپ 2» هم تغییر قیمت در بازار نداشت و با قیمت 272 میلیون تومان عرضه شد. «پژو 206 صندوقدار» و «پژو 206 تیپ 5» هم بدون تغییر قیمت به ترتیب در بازار 308 و 307 میلیون تومان در بازار قیمت خوردند.

 

ایران 21

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید