لونا شگفتی ساز امروز بازار رمزارزها

کامبک قدرتمند ارزهای دیجیتال

کدخبر: ۴۵۹۴۹۲
در روز بازگشت قدرتمند ارزهای دیجیتال به مدار صعودی ، رمزارز ترا (لونا) با جهش خیره کننده 44 درصدی شگفتی ساز امروز بازار بوده است؛ لونا امروز با سبقت از دوج کوین به رتبه نهم بازار صعود کرد.
کامبک قدرتمند ارزهای دیجیتال

به گزارش اقتصادنیوز ، پس از اصلاح سنگین دو روز گذشته بازار ارزهای دیجیتال ، اکنون بازار ریکاوری شده و به مدار صعود بازگشته است.  بیت کوین که پیش از این به کانال 59 هزار دلاری رسیده بود، با سقوط سنگین 16 هزار دلاری به 42 هزار دلار رسید ، اما پس از آن تا حدودی تغییر رویه داد و به محدوده 47 هزار دلار برگشت و سپس به تراز 49 هزار دلار رسید.

قیمت بیت کوین در این لحظه ساعت 15:30 به وقت ایران، با رشد 5 درصدی به 49 هزار و 100 دلار رسیده است. بیت کوین اما در مقیاس هفتگی افت 9 درصدی را نشان می دهد.

ارزش بازار  بیت کوین نسبت به روز گذشته افزایش یافته است اما همچنان زیر یک تریلیون دلار است.

صعود اتریوم به کانال 4200 دلاری

افت قیمت آلت کوین ها در روز گذشته  به مراتب از افت بیت کوین  سنگین تر بود. اتریوم که از اوج 4700 دلاری به حدود 3500 دلار رسیده بود، امروز پس از رشد 7 درصدی در 24 ساعت گذشته ، با قیمتی حدود 4190 دلار معامله می شود. اتریوم بازدهی هفتگی 2 درصدی را نیز اکنون به ثبت رسانده است.

رشد خوب آلت کوین ها/ لونا شگفتی ساز بزرگ بازار امروز رمزارزها

امروز اغلب آلت کوین های بزرگ  بازار به رنگ سبز دیده می شوند. بایننس کوین که روز گذشته به شدت سقوط کرده بود و تا 532 دلار پایین آمده بود ، اکنون با رشد 8 درصدی به 573 دلار رسیده است. سولانا  5 درصد، کاردانو 3 درصد، ریپل 8 درصد پولکادوت 3 درصد ، دوج کوین 8 درصد، اوالانچ 5 درصد، رشد داشته اند.

اما برخی آلت کوین ها  امروز شاهد رشدی دورقمی بوده اند. شیبا با 11 درصد، کرو 10 درصد، پالیگان 20 درصد و الگراند  16درصد ، دسنترالند 18 ، و سندباکس با 11  درصد رشد بسیار خوبی را رقم زدند. اما شگفتی ساز امروز بازار ارزهای دیجیتال ، رمزارز ترا (لونا) است که با جهش خیره کننده 44 درصدی به 76 دلار رسیده است. این رمزارز بازدهی 66 درصدی را در یک هفته به ثبت رسانده است. لونا اکنون با سبقت گرفتن از دوج کوین ، به رتبه نهم بازار صعود کرده است.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال

به طور کلی در بازار امروز تا این لحظه 15:25 دقیقه 132 میلیارد دلار در بازار ارزهای مجازی پول جابجا شده و ارزش بازار ارزهای دیجیتال از پایین‌ترین سطح 2 تریلیون دلاری دیروز، امروز به 2.3 تریلیون دلار رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید