پیش بینی قیمت سکه امروز 14 آذر؛

مقاومت قیمت سکه در کانال 13 میلیون تومان

کدخبر: ۴۵۹۳۶۰
اقتصادنیوز : قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته با مقاومت توانست کانال ۱۳ میلیون تومانی را حفظ کند.
مقاومت قیمت سکه در کانال 13 میلیون تومان

به گزارش اقتصادنیوز ، روز گذشته بازار ارز تهران شاهد افزایش هیجانی قیمت دلار بود. قیمت سکه نیز به تبع این رشد قیمت وارد فاز صعودی شد و برای اولین بار در سال ۱۴۰۰  از مرز ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان گذشت و تا بالای ۱۳ میلیون تومان هم پیشروی کرد.


در اکوایران ببینید؛


برخی فعالان بازار سکه معتقدند عبور قیمت سکه از محدوده ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، زمینه ساز ورود تقاضای جدید احتیاطی به بازار  شده است.

قیمت این فلز گران بهای داخلی در ساعات پایانی معاملات دیروز بر روی ۱۳میلیون و ۲۵ هزار تومات آرام گرفت. اما شب گذشته در معاملات پشت خطی برای قیمت سکه چه اتفاقی افتاد؟

مقاومت قیمت سکه در کانال 13 میلیونی

قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته  با مقاومت توانست کانال ۱۳ میلیون تومانی را حفظ کند. این فلز زرد رنگ دیشب در ساعت 20:46 دقیقه به وقت تهران قیمت ۱۳ میلیون و ۱۵ هزار تومان را ثبت کرد و در ساعت۲۱:۳۱دقیقه با قیمت ۱۳ میلیون و ۱۰۵ هزار تومان معامله شد.

این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی جمعه شب گذشته  ۲۰۵ هزار تومان بالا تر بود. قیمت سکه در معاملات پشت خطی جمعه شب بر روی ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هرار تومان قرار داشت. 

رشد قیمت سکه بیشتر به خاطر افزایش بهای دلار در بازار داخلی بود. در چنین شرایطی در صورت برگشت دلار از کانال 30‌هزار تومان می‌توان انتظار نزول سکه به زیر کانال 13‌میلیون تومانی را داشت.

از سوی دیگر اگر امروز سکه به بالای محدوده ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برود، فلز گران بهای داخلی توان صعود به بالای محدوده ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی خواهد داشت.

واکنش بازار سکه به خبر انفجار در نطنز

شب گذشته خبر انفجار مهیب در نطنز منتشر شد. خبری که به سرعت با واکنش بازار روبرو شد و دیشب سکه بازان و دلاری ها را در موقعیت خرید قرار داد. به فاصله کوتاه البته مشخص شد که این انفجار به دلیل موضوعات دفاعی رخ داده است، برهمین اساس به نظر می رسد این موضوع امروز، اثر صعودی در بازار نداشته باشد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید