شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#نماینده مجلس#خودرو

انتقاد یک نماینده مجلس از شیوه فروش خودرو

کدخبر: 458285
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در روند قرعه کشی خودرو افرادی که نیاز ندارند، در این صنعت سرمایه گذاری می کنند و با خرید خودرو باعث افزایش بی رویه قیمت خودرو می شوند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با تاکید بر حذف واسطه ها و دلالان در بازار قیمت خودرو گفت: مردم نباید در صف قرعه کشی خودرو باشند و وزیر صمت باید نسبت به حذف قرعه کشی تصمیم بگیرد. 

احمد محرم زاده با اشاره به نقش دلالان و واسطه گران در افزایش قیمت خودرو گفت: یکی از اصلی ترین مشکل صنعت خودروی کشور همین دلالان و واسطه گران هستند و افزایش قیمت خودرو هم توسط همین افراد صورت می گیرد. 

وی تاکید کرد: برای ساماندهی بازار خودرو، باید واسطه گران و دلالان از این صنعت حذف شوند و تولیدات داخلی مستقیم به دست مصرف کننده برسد. در این صورت هم تولید کننده زیان نمی بیند و هم مصرف کننده خودروی با قیمت واقعی می خرد.

انتقاد نماینده مجلس درباره شیوه فروش خودرو/ مردم گرفتار شده‌اند

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: باید کیفیت خودرو همواره مورد توجه خودروسازان باشد. 

محرم زاده با انتقاد از شیوه فروش خورو از طریق قرعه کشی افزود: مردم نباید در صف قرعه کشی خودرو باشند و وزیر صمت باید نسبت به حذف قرعه کشی تصمیم بگیرد و این مشکل را باید حل کنند. 

وی افزود: این شیوه فروش خودرو در شان ملت نیست و مردم نباید گرفتار قرعه کشی باشند. 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در روند قرعه کشی خودرو افرادی که نیاز ندارند، در این صنعت سرمایه گذاری می کنند و با خرید خودرو باعث افزایش بی رویه قیمت خودرو می شوند.