شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مذاکرات وین

ابراز نگرانی اسرائیل از رفع تحریمهای ایران در مذاکرات وین

کدخبر: 457743
نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یک شنبه) در صحبت های خود در جلسه کابینه به لفاظی علیه کشورمان پرداخت و ادعاهایی علیه ماهیت برنامه هسته ای ایران را تکرار کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهایی علیه ایران گفت نگران این است که ایران بدون عقب نشینی از برنامه هسته ای خود، از امتیاز رفع تحریم ها برخوردار شود.

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یک شنبه) در صحبت های خود در جلسه کابینه به لفاظی علیه کشورمان پرداخت و ادعاهایی علیه ماهیت برنامه هسته ای ایران را تکرار کرد.

بنابر گزارش خبرگزاری رویترز، بنت گفت که نگران است ایران در دور جدید مذاکرات وین که قرار است فردا در پایتخت اتریش برگزار شود از امتیاز رفع تحریم ها برخوردار شود، درحالیکه به درستی از اهداف خود در برنامه هسته ای اش دست برنداشته باشد.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: اسرائیل به شدت نسبت به آمادگی (آمریکا) برای رفع تحریم های ایران و اجازه سرازیر شدن میلیون ها دلار به این کشور در ازای محدودیت های هسته ای ناچیز نگران و ناخرسند است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین گفت که این پیام را به هر طریقی به طرف های آمریکایی و دیگر کشورهای مذاکره کننده با ایران اعلام می کند.

وی افزود: وزیر امورخارجه (رژیم صهیونیستی) نیز در دیدار با همتایانش در پاریس و لندن این پیام را منتقل خواهد کرد.

مذاکرات ایران و سایر طرف های برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) با حضور غیر مستقیم آمریکا از روز دوشنبه در وین از سر گرفته خواهد شد.

رژیم صهیونیستی که از همان ابتدا مخالف هر گونه مذاکرات هسته ای با ایران بود همواره مخالفت خود را با بازگشت آمریکا به این توافق پس از خروج یکجانبه اش در سال ٢٠١٨ اعلام و آشکارا تلاش کرده است مانع از احیای برجام شود.

علی باقری مذاکره کننده ارشد کشورمان که اکنون در وین به سر می برد پیش از ترک کشور برای شرکت در این مذاکرات تاکید کرد که لغو تمامی تحریم‌های مرتبط با برجام، ازجمله تحریم‌های اعمال شده در چارچوب کارزار فشار حداکثری آمریکا علیه ایران شرط لازم برای موفقیت در مذاکرات است.