معامله گران سکه با احتیاط روانه بازار می شوند

شمارش معکوس در بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه

کدخبر: ۴۵۷۵۸۵
اقتصادنیوز: قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته پایین رفت.
شمارش معکوس در بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار طلا در اولین روز هفته جاری شاهد افت و خیر قیمت‌سکه بود. این فلز گران بهای داخلی آخرین روز هفته گذشته را با ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان سپری کرد.

قیمت سکه در معاملات نقدی روز شنبه با کمک افزایش قیمت دلار ابتدا ۹۰ هزار تومان رشد کرد و به ۱۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان رسید اما در ادامه معاملات افت کرد و در نهایت بر روی ۱۲ میلیون ۵۸۵ هزار تومان قرار گرفت.

معامله گران معتقدند افت قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی ترمز رشد قیمت سکه را کشیده است.قیمت اونس طلا در بازار دیروز زیر مرز ۱۸۰۰ دلار بود و با ۱۹۷۲ دلار خرید و فروش شد.

اما در معاملات پشت خطی شب گذشته قیمت سکه چه سمت و سویی گرفت؟ معامله گران قیمت سکه را برای دومین روز هفته جاری چگونه پیش بینی کردند؟

در معاملات پشت خطی سکه چه خبر بود؟

در معاملات پشت خطی شب  گذشته قیمت سکه بر روی 12 میلیون و 560 هزار تومان  قرار گرفت که نسبت به معاملات نقدی روز شنبه 25 هزار تومان پایین تر بود.

این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی  جمعه شب نیز  90 هزار تومان پایین تر بود.  قیمت سکه در معاملات پشت خطی جمعه شب گذشته  بر روی 12 میلیون و 650 هزار تومان قرار داشت.

شماره معکوس برجام در بازار سکه

به نظر می رسد در آستانه از سر گیری مذاکرات برجام و آغاز شمارش معکوس دور جدید مذاکرات هسته ای ، معامله گران بازار سکه با احتیاط بیشتری گام بردارند و گوش به فرمان اخبار برجام باشند تا وارد فاز صعود یا نزول شوند.

در صورتی که مذاکرات هسته ای به نتیجه ای نرسد،‌ ممکن است که توجه سکه بازان بزرگ به توقف فروش ارز سهمیه ای جلب شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید