شهرخبر

خبر خوب برای متقاضیان وام / دریافت وام با همراه‌بانک، آن هم بدون ضامن!

کدخبر: 457440
وام گرفتن با همراه‌بانک باید برای هر فردی تجربه جالبی باشد، آن هم وقتی بتوانیم در شرایطی بدون نیاز به ارائه ضامن این کار را انجام دهیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مسیر دریافت تسهیلات از بانک‌ها همواره با دشواری‌هایی برای متقضیان همراه بوده و تسهیل کردن این مسیر امروزه به عرصه‌ای برای رقابت میان بانک‌ها بدل‌ها شده است.

بانک مهر ایران که در سال‌های اخیر پیشتار بانکداری نوین بوده و بسیاری از خدمات این حوزه را برای نخستین بار در کشور ارائه کرده، به‌تازگی از خدمت جدید «دریافت تسهیلات به صورت آنلاین» در اپلیکیشن همراه‌بانک خود رونمایی کرده است.

با استفاده از این خدمت، متقاضیان تنها نیاز دارند تا به این سامانه مراجعه و مدارک خود را بارگذاری کنند. این سامانه به صورت خودکار با بررسی شرایط، مجموعه‌ای از وام‌هایی را که امکان دریافت آن‌ها وجود دارد، برای متقاضی نمایش داده و وی می‌تواند گزینه مورد نظر خود را انتخاب کند.

بانک مهر ایران همچنین با آگاهی از وضعیت مخاطبان و شرایط موجود، امکان دریافت وام بدون ضامن را در برخی شرایط تسهیل کرده است. آسان وام گرفتن می‌تواند نقطه عطفی مهم در ارائه خدمات غیرحضوری بانکی باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.