رصد بازار خودروهای داخلی؛

نوسان اندک قیمت ایران خودرویی ها در بازار + جدول

کدخبر: ۴۵۶۶۵۸
اقتصادنیوز: رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو حکایت از آن دارد در دومین روز آذرماه 1400 بازار ایران خودرویی ها کمی آرام گرفت و برخی خودروهای سایپایی با نوسان اندک در بازار عرضه شدند.
 نوسان اندک قیمت ایران خودرویی ها در بازار + جدول

 به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودروهای داخلی حکایت از آن دارد که امروز سه محصول ایران خودرو با افزایش قیمت در بازار عرضه شدند سایر محصولات پرتیراژ این شرکت تغییر قیمت نداشتند.

نوسان اندک قیمت خودرو در بازار همزمان شد با نوسان روبه بالای نرخ دلار، هرچند این نوسان‌ نتوانست خودرو را چندان درگیر کند و بازار خودرو به رشد محدود خود بسنده کرد.

از سوی دیگر نگاه بازار به اخبار مذاکرات موجب شده تا عرضه و تقاضا در بازار به پایین ترین سطح خود برسد با این حال بازار خودرو سعی کرده نوسان رو به بالای خود را حفظ کند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که نوسان رو به بالای ایران خودرویی ها به «سمند LX با موتورEF7  » ،«پژو 206 تیپ 2» و «پژو 206 صندوقدار» با افزایش یک میلیونی اختصاص داشته است.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7  » و « سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

با نگاهی به بازار خودرو می توان گفت امروز «سمند LX با موتورEF7» با افزایش یک میلیونی قیمت در بازار 278 میلیون تومانی شد. اما «سورن پلاس» در بازار بدون تغییر قیمت خودرو و در بازار 320 میلیون تومان عرضه شد.  

 براساس ارزیابی های صورت گرفته امروز «پژو 206 تیپ 2» به روند رشد خود ادامه داد و با افزایش یک میلیونی در بازار 258 میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر امروز «پژو 206 صندوقدار» با افزایش یک میلیونی در بازار 298 میلیونی شد. اما  «پژو 206 تیپ 5» تغییر قیمتی نداشتند در بازار 300 میلیون تومان قیمت خورد.   

«دنا معمولی» هم امروز رشد یک میلیونی داشت و در بازار 337 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز در بازار استپ کرد و در بازار 472 میلیونی شد. «رانا پلاس» هم امروز تغییر قیمت نداشت و قیمت آن به 286 میلیون تومان رسید.

ایران 2 آذر

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید