قیمت درهم دوباره صعودی شد

قیمت دلار رکورد زد /افزایش قیمت سکه روی دور تُند

کدخبر: ۴۵۳۸۱۲
قیمت دلار که در سال جاری نتوانسته بود ارقام بالاتر از ۲۸ هزار و ۳۰۰ تومان را تجربه کند امروز پنجشنبه 20 آبان ماه از این مرز عبور کرد . قیمت طلا و سکه هم مانند روز قبل افزایش را تجربه کردند.
قیمت دلار رکورد زد /افزایش قیمت سکه روی دور تُند

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار آمریکا عصر روز گذشته بر روی 28 هزارو 250 تومان قرار گرفت. قیمت دلار در ابتدای معاملات بازار ارز امروز   پنجشنبه 20 آبان 1400 از مرز 28 هزار و 300 تومان عبور کرد. 

بازار ارز در سال جاری نتوانسته بود  ارقام بالاتر از ۲۸ هزار و ۳۰۰ تومان را تجربه کند قیمت دلار در بازار امروز  28 هزار و 310 تومان معامله شد. 


در اکوایران ببینید؛


 

قیمت درهم دوباره صعودی شد

قیمت درهم در انتهای  معاملات بازار ارز روز گذشته با 7 هزار و 700 تومان بسته شد. قیمت درهم در بازار امروز  باز هم مسیر صعود  را دنبال کرد و 30 تومان بالا رفت. قیمت درهم امروز با 7 هزار و 730 تومان مبادله شد.  

با ضرب کردن قیمت درهم در عدد 3.673 عدد 28 هزار و 392 تومان به دست می‌آمد که از قیمت دلار در پایان معاملات امروز  قدری بیشتر بود.

افزایش قیمت طلا و سکه روی دور تند

روز گذشته قیمت اونس جهانی با رسیدن گزارش تورم آمریکا و ثبت رکوردی 30 ساله، جهشی 40 دلاری را تجربه کرد.قیمت اونس طلا روز قبل تا هزار و 869 دلار پیشروی کرد. اما در ادامه وارد روندی اصلاحی شد و تا ساعت 20 به هزار و 858 دلار بازگشت. این فلز گران بهای جهانی در بازار امروز با ۱۸۵۱ دلار خرید و فروش شد. 

سرنوشت  دو فلز گران بهای داخلی هم در چند روز اخیر  افزایشی بوده است. قیمت طلا روز گذشته 13 هزار و 600 تومان بالا رفت و به 1 میلیون و 230 هزار و 300 تومان رسید. قیمت طلا در بازار امروز هم مانند روز قبل پیشروی کرد و  با افزایش ۲.۱ درصدی، بر روی  1 میلیون و 256 هزار و 800 تومان ایستاد. 

افزایش قیمت طلا و سکه +جدول

قیمت سکه روز گذشته  با 12 میلیون و 275 هزار تومان مبادله شد.  این فلز زرد رنگ امروز  قیمت جدیدی را به ثبت رساندو از نیمه 12 میلیون و 500 هزار تومان عبور کرد.

قیمت سکه در بازار امروز نسبت به روز قبل 250 هزار تومان بالا رفت و با 12 میلیون و 525 هزار تومان خرید و فروش شد.  با احتساب قیمت 28 هزار و 310 تومان برای دلار اندازه قیمت واقعی سکه 12 میلیون و 336 هزار تومان بدست می آمد و حباب قیمتی سکه 1.52 درصد به دست می‌آمد.

سیگنال مثبت وزیر خارجه به مذاکرات برجام

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی با اشاره به سفر اخیر علی باقری مذاکره کننده ارشد کشورمان به تعدادی از کشورهای اروپایی از جمله  فرانسه و آلمان و رایزنی های صورت گرفته در این سفرها نوشت:« این روزها دکتر باقری گفتگوهای موفقی را در اروپا دنبال می کند. ما در میز مذاکرات وین آماده نیل به توافق خوب هستیم. بازگشت همه طرفها به تعهدات یک اصل مهم و راهگشاست است.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید