افزایش قیمت سکه در معاملات پشت خطی

معامله‌گران سکه در انتظار افزایش قیمت

کدخبر: ۴۵۲۴۹۵
اقتصادنیوز: قیمت سکه در معاملات پشت خطی دیشب 11 میلیون 915 هزار تومان اعلام شد که نسبت به قیمت چهارشنبه شب 40 تومان بالاتر بود. قیمت سکه در معاملات پشت خطی چهارشنبه شب 11 میلیون و 875 هزار تومان اعلام شده بود.
معامله‌گران سکه در انتظار افزایش قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه عصر روز پنجشنبه 40 هزار تومان  پایین رفت و با 11 میلیون 820 هزار تومان مبادله شد. این کاهش قیمت در پی افت قیمت دلار بعد از مشخص شدن زمان مذاکرات برجام اتفاق افتاد.قیمت سکه در معاملات پشت خطی دیشب 11 میلیون 915 هزار تومان اعلام شد که نسبت به قیمت چهارشنبه شب 40 تومان بالاتر بود.  قیمت سکه  در معاملات پشت خطی چهارشنبه شب 11 میلیون و 875 هزار تومان اعلام شده بود. با این حساب معامله گران سکه فردایی به استقبال افزایش قیمت سکه در بازار امروز 15 آبان 1400 رفته اند.

Untitled-22

احتمال حذف ارز 4200 تومانی از اوایل آذرماه

روز گذشته در کانال های تلگرامی قیمت دلار در  کنار اخبار برجام خبر حذف ارز 4200 تومانی از اوایل آذرماه مورد توجه قرار گرفت. 

محمد صادق مفتح قائم مقام وزیر صمت نشستی را با برخی از اصحاب رسانه برای هم اندیشی درباره نحوه اجرای طرح حذف ارز 4200 تومانی برگزار کرده است.  وی در این نشست گفته که احتمالا این طرح از پایان آبان ماه یا اوایل آذر اجرا و در حدود 110 هزار تومان در قالب یارانه به کارت افراد واریز یا این که سبد کالا داده می شود.  البته شاید هم یک ماه سبد کالا و یک ماه مبلغ 100 هزار تومان برای هر  نفر واریز شود.

با این روند به نظر می‌رسد که در صورتیکه شاهد رخداد پیش‌بینی نشده‌ای نباشیم، امروز بازارها روندی صعودی در پیش خواهند گرفت.

پشت خطی2 - Copy

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید