گزارش اقتصادنیوز از معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی؛

شیبااینو و سولانا شگفتی سازهای بزرگ بازار

کدخبر: ۴۵۱۵۴۱
اقتصادنیوز: چند روز اخیر بازار ارزهای دیجتال نزولی شده بود و بسیاری از مرزارزها سقوط شدیدی را تجربه کرده‌اند، اما بازار امروز روندی صعودی در پیش گرفته و تا حدودی احیا شده است.
 شیبااینو و سولانا شگفتی سازهای بزرگ بازار

به گزارش اقتصادنیوز ، چند روز گذشته بازار ارزهای دیجتال نزولی شد و هر دو ارز اصلی بازار یعنی بیت کوین و اتریوم روندی کاهشی داشتند؛ امروز اما بازار رمزارزها روندی صعودی در پیش گرفته است.

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای دیجیتال قیمت بیت کوین محبوب ترین ارز دیجیتالی به 62 هزار و 211 دلار رسیده است. این رمزارز در 24 ساعت گذشته رشدی 2 درصدی را به ثبت رسانده و ارزش بازار بیت کوین به بالای 1.170 تریلیون دلار بازگشته است؛ تحلیلگران بازار معتقدند که بیت کوین می تواند در ادامه روند صعودی خود باز هم سقف شکنی کند.

تثبیت اتریوم بالای 4300 دلار

در 7 آبان ماه جاری ، اتریوم به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی 4460 دلار رسید، اما گاوها نتوانستند به حرکت صعودی خود ادامه دهند و قیمت آن تا محدوده 4160 هم سقوط کرد.

حالا اما اتریوم روندی صعودی در پیش گرفته و خود را در محدوده قیمتی بالای  4300 دلار تثبیت کرده است  و درحال حاضر با رشد 2 درصدی در 24 ساعت اخیر  با قیمت  4.340 دلار معامله می شود. اتریوم رشدی 5  درصدی را در بازه زمانی یک هفته به ثبت رسانده است. تحلیلگران بازار معتقدند که با تدوام روند صعودی اخیر اتریوم توانایی ثبت رکورد جدید را خواهد داشت و به 5.000 دلار خواهد رسید.

شیبا و سولانا شگفتی سازهای بزرگ بازار ارزهای دیجیتال

سولانا و شیبا اینو را می توان برنده های امروز بازار ارزهای دیجیتال نامید. سولانا امروز حدود  12 درصد افزایش یافته و به 211 دلار رسید. این رمز ارز اکنون در محدوده قیمتی 205 دلار معامله می شود.

شیبا اینو رمزارز محبوب این روزهای بازار ارزهای دیجیتال ، که چند روز گذشته رکورد تاریخی  0.00008778 را ثبت کرد  و به رتبه نهم بازار رسید ؛ به نظر می رسد جایگاه خود را بالاتر از دوج کوین به عنوان بزرگترین میم کوین بازار تایید کرده است.

شیبا اکنون با 9 درصد افزایش، بالای 0.000073 دلار معامله می شود. شیبا در یک هفته اخیر رشدی 87 درصدی داشته است.

رشد خوب آلت کوین ها

به طور کلی سبز رنگ غالب  آلت کوین ها در بازار امروز است. قیمت بایننس کوین امروز 3 درصد افزایش یافته و با قیمتی بالاتر از 538  دلار معامله می شود. بایننس کوین بازدهی هفتگی 11 درصدی برای معامله گران خود داشته است.

پامپ حدوداً 1.7  درصدی کاردانو قیمت آن را به مرز 2 دلار رسانده است. سایر ارزهای بزرگ بازار مانند دوج کوین 4 درصد، ، ترا 3 درصد ، اوالانچ 3 درصد ، چین لینک 3 درصد و لایت کوین 1 درصد رشد داشته اند.

پولکادات با 7 درصد افزایش اکنون به بالای 44 دلار رسیده است.

ارزش 2.6 تریلیون دلاری بازار ارزهای دیجیتال

به طور کلی در 24 ساعت گذشته 137 میلیارد دلار در بازار جهانی ارزهای مجازی پول جابجا شده و ارزش کل این بازار هم با رشد 2.8  درصدی نسبت به روز گذشته بالاتر از 2.6 تریلیون دلار قرار گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید