رکورد زنی قیمت بیت کوین از جذابیت سکه کم می کند؟

عبور قیمت سکه از مرز حساس /رشد قیمت دلار

کدخبر: ۴۴۸۹۸۲
قیمت طلا بالای 1780 دلار قرار گرفت و قیمت دلار افت نکرد، حباب قیمتی سکه کوچک بود و قیمت سکه بعد از چند روز توانست از مرز 11 میلیون و 800 هزار تومان عبور کند.
عبور قیمت سکه از مرز حساس /رشد قیمت دلار

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار آمریکا که عصر روز گذشته روی 27 هزار و 320 تومان قرار داشت؛ در شروع معاملات امروز نسبت به عصر روز گذشته بدون تغییر بود. قیمت دلار در ادامه قدری رشد کرد و تا 27 هزار و 380 تومان بالا رفت.

در شبکه‌های اطلاع رسانی مبادله ارز اخباری مربوط به خروج بالای سرمایه از کشور جلب توجه می‌کند. بخش قابل توجهی از این سرمایه برای تهیه کالای غیر قابل مبادله مانند مسکن در کشورهایی مانند ترکیه از کشور خارج شد. تقاضای بالا برای کالای غیر قابل مبادله خارجی به معنای تضعیف پول داخلی و تقویت دلار است.

Capture

قیمت سکه از مرز حساس عبور کرد

قیمت سکه امامی عصر روز گذشته روی 11 میلیون و 725 هزار تومان قرار داشت. قیمت سکه در شروع معاملات امروز 11 میلیون و 780 هزار تومان بود.

قیمت طلا نیز روی 1786 دلار قرار داشت. با احتساب قیمت 27 هزار و 370 تومان برای دلار، حباب قیمت سکه حدود 2.4 درصد به دست آمد. حباب قیمت سکه کوچک بود و سکه ظرفیت آن را داشت که از مرز حساس 11 میلیون و 800 هزار تومان عبور کند.

قیمت سکه در چند روز اخیر نتوانست از مرز 11 میلیون و 800 هزار تومان عبور کند، اما امروز موفق شد بالای این مرز قرار گیرد. قیمت سکه امامی عصر امروز رقم‌هایی بالای 11 میلیون و 800 هزار تومان را به ثبت رساند.

عملکرد خوب بیت کوین، سکه را به حاشیه برد؟

احتمال دارد عملکرد خوب بیت کوین در روزهای اخیر، از جذابیت سکه امامی کاسته باشد و سکه امامی را به حاشیه برده باشد. در 24 ساعت گذشته نیز قیمت بیت کوین رقم‌هایی نزدیک به 67 هزار دلار را به ثبت رساند و رکورد همه دوران خود را ارتقا داد. (رکورد قیمتی بیت کوین در حال حاضر 66 هزار و 930 هزار دلار است که در 24 ساعت گذشته به ثبت رسید)

برای جمع‌بندی می‌توان گفت قیمت دلار به صورت محدود نسبت به روز گذشته رشد کرد. عملکرد قیمت طلا مثبت بود. قیمت سکه نیز از مرز حساس عبور کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید