قیمت درهم امارات به کمک قیمت دلار نیامد

قیمت دلار منتظر یک سفر هسته ای/سکه نزولی شد

کدخبر: ۴۴۸۷۲۲
خبر سفر رئیس کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده است، اما قیمت دلار به صورت جدی تحت تاثیر قرار نگرفت.
 قیمت دلار منتظر یک سفر هسته ای/سکه نزولی شد

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار آمریکا که عصر روز گذشته روی 27 هزار و 380 تومان بود، در شروع معاملات امروز قدری رشد کرد و روی 27 هزار و 420 تومان قرار گرفت. مرز 27 هزار و 500 تومان برای قیمت دلار مهم بود، اما قیمت دلار نتوانست در معاملات نیمه اول امروز از این مرز عبور کند، قیمت دلار در ادامه کاهش یافت و در نهایت روی 27 هزار و 350 تومان قرار گرفت.

مدیر کل آژانس به ایران سفر می‌کند

از مهم‌ترین اخباری که توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده بود، به سفر احتمالی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران مربوط می‌شود. گروسی اظهار کرد که امیدوار است طی چند روز آینده به ایران بیاید و ضمن موضوعات فنی در مورد موضوعات عمیق سیاسی نیز با مقامات عالیرتبه ایران بحث و گفتگو کند.

به طور کلی فضای خبری حاکم بر بازار به گونه‌ای بود که قیمت تمایلی برای ثبت تغییرات مثبت یا منفی شدید از خود نشان نداد.

قیمت درهم به کمک قیمت دلار نیامد

قیمت درهم امارات در سطوحی قرار نداشت که بتواند به افزایش قیمت دلار کمک کند. تحلیل‌گران معتقد بودند برای اینکه قیمت دلار از 27 هزار و 500 تومان عبور کند، قیمت درهم امارات باید بالای 7 هزار و 500 تومان قرار گیرد. درهم امارات صبح امروز حوالی 7 هزار و 450 تومان مبادله می‌شد و تا پایان معاملات نیمه اول روز از مرز 7 هزار و 500 تومان عبور نکرده بود.

سکه امامی

قیمت سکه امامی کاهش یافت

قیمت سکه امامی عصر روز گذشته روی 11 میلیون و 750 هزار تومان قرار داشت، حباب قیمتی سکه نسبتا کوچک بود و احتمال عبور قیمت سکه از مرز حساس 11 میلیون و 800 هزار تومان بالا ارزیابی می‌شد.

از سوی دیگر قیمت طلای جهانی در معاملات روز گذشته رقم‌هایی بالای 1785 دلار را به ثبت رساند، اما در نهایت روی 1769 دلار قرار گرفت.

قیمت طلا در ساعت 11 و 35 دقیقه صبح به وقت ایران 1778 دلار بود. قیمت سکه امامی نیز در شروع امر روی 11 میلیون و 760 هزار تومان قرار داشت. قیمت سکه تحت تاثیر روند کاهشی قیمت دلار، قدری افت کرد و در پایان معامات نیمه اول روز روی 11 میلیون و 745 هزار تومان قرار گرفت.

برای جمع‌بندی می‌توان گفت قیمت دلار در شروع معاملات امروز قدری رشد کرد، اما دوباره کاهشی شد. تغییرات قیمت دلار محدود بود. قیمت درهم از مرز حساس عبور نکرد. قیمت سکه امامی نیز با توجه به نوسانات محدود قیمت دلار نتوانست تغییرات جدی را به ثبت برساند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید